Keresés ebben a blogban

2012. január 19., csütörtök

Inzulinrezisztencia vizsgálat - avagy túl vagyok megint azon a rémes cukros löttyön

Reggel 7re mentem ma a Bálint Analitikába megcsináltatni a terheléses cukor vizsgálatot. Nagyon kíváncsi vagyok ez eredményre, hogy hogyan mozdultak el a dolgok mostanában, hiszen mióta szedem a Meforal nem is voltam.
Már 7re oda kellett érnem, nagyon korai volt...különösen, hogy a ez a labor nekem szinte teljesen a város másik felén van. Mindegy, szerencsére még nem volt forgalom, így nem volt vészes. Aztán jött a vérvétel, és utána a borzalmas cukros lötyi - de most az eddigiekkel ellentétben tettem egy kis citromot a cukros vízbe ismerőseök javaslatára, és így sokkal-sokkal elviselhetőbb volt az egész. Persze így is beleborzongok, ha viszagondolok rá, de legalább iható volt, és nem volt iszonyatos háningerem utána. Ez után pedig szépen kivártam a 2 órát, és elszenvedtem, hogy ma 3x szúrtak bele a vénámba.
Lényeg, hogy túl vagyok rajta, és délutánra már meg is lesz az eredmény!!Ennelk örülök, és Fülöp dokihoz remélem már vihetem is.

Ma még sok dolog vár rám: elmenni Dr. Lázár Eikához a receptért, kiváltani a gynevacot, menni Fülöphöz...és mindenezek után még vacsoravendégeink is jönnek, pedig hulla vagyok a reggeli korai kelés miatt - szóval nem tudom hogy fogom kihúzni estig?!? 

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszti
    drukkolok a jó eredményért. A Gynevac szuper injelció, nekem mindig volt kis folyásom, és teljesen elmúlt tőle. Én hetente adattam be egyet. A sok progi szuri mellett ez meg sem kottyant :-)
    Kitartást ma estére, én imádom ha vendégeink jönnek, jó dolog háziasszonykodni néha :-)
    Lovely

    VálaszTörlés