Keresés ebben a blogban

2012. január 3., kedd

ÚJÉV: új remények - reméljük kisbabát hoz nekünk a 2012!

Itt a 2012!!!Őszintén remélem, hogy ez az év végre nekünk meglepetséként egy egészséges kisbabát tartogat!

Ilyenkor mindenki rengeteg fogadalmat tesz, hogy min változtat, mit csinál másképp....én csak annyit fogadok meg, hogy még sokkal jobban odafigyelek magunkra, és tényleg mindent megpróbálok megtenni, hogy most majd sikerüljön.
Rengeteg a teendő:
- el kell mennem pajzsmirigy kontrollra
- oda kell figyelnem az IR diéta betartására, és kontrollra kell mennem
- menni Zekéhez, és megbeszélni, hogy hiszteroszkópia legyen e vagy kaparás
- elmenni spermium antitest kontrollra
- sokat pihenni, és a legfontosabb megpróbálni valahogy ellazulni.......ez nem lesz könnyű, de meg kell próbálnom, mert az, hogy nem tudok aludni, és folyton idegfeszültségben vagyok tudom hogy csak árt......ennek nem tudom hogyan fogjak neki????
- beszélni a szülőkkel a lombikról - JAAAAAAAAAAAJJJJJ!!!
- lehet hogy elmegyünk és bejelentkezünk örökbefogadásra, persze ez csak végső opció lenne, de mint tudjuk min. 5 év a váróslista csecsemőre, így ha most bejelentkezünk, akkor még rengeteg időnk van, hogy lombikozzunk, és hogy próbálkozzunk......és remélem sikerül, és én is átélhetem majd azt a misztikusan csodálatosnak tűnő 9 hónapot egy kisbabával a hasamban - de ha valamiért mégsem, akkor lehet hogy egy másik úton, de mégis anyuka lehet majd belőlem

Szóval sok, nagyon sok a teendő, de itt az új év, és idén tényleg mindent meg akarok tenni, és meg is fogok, hogy sikerüljön!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia Eszti
    drukkolok nagyon.
    Én a talpmasszázst próbálom ki ma, megyek a Szabó Szigfridhez Budaőrsre. Nagyon sok jót olvastam róla, sok lombikos jár hozzá. Tud segíteni a méh-pfészek működésének javításában. Majd megírom milyen volt. Olvastam a pslabor honlapját is, nekem kicsit elvontnak tűnik a dolog... de ki tudja.
    Nálunk a férjem nem lenne partner az örökbefogadásra, nem is merem említeni neki, nekem nem lenne gondom vele ha ő is támogatná.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Hello Lovely79!
    Kíváncsi vagyok miket mondasz majd a talpmasszázsról. Én is sok jót hallottam róla, egyszer el is mentem, de valahogy akkor nem éreztem ezt annyira...de lehet hogy ki kellett volna tartanom benne. Remélem Neked segít, majd írj, milyen volt!
    Nálunk az örökbefogadásnál a férjem abszolút partner, pedig régebben nem is gondoltam volna, hogy egyszer ez így lesz...néha úgy érzem szinte nekem nehezebb rálépnem erre az útra, és ő benne lenne könnyedén. De akárhogy ez még évek kérdée, és addig még szerintem ő is abban reménykedik, hogy biztosan összejön a saját kisbabánk is.
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Mi lassan két éve elvégeztük az örökbefogadáshoz a tanfolyamot!Elméletileg várjuk a telefont!Viszont a férjem az utóbbi időben elbizonytalanodott és nem biztos az örökbefogadásban!:-(
    Attól még mindig mindig küzdünk egy babáért, nem adtam fel!
    Talpmasszázsra én is jártam, jobban mondva reflexológia!Nagyon szeretem, de rajtam nem segített!:-(
    Sziasztok , és drukk mindenkinek!

    VálaszTörlés