Keresés ebben a blogban

2012. január 18., szerda

Megjött, ma vagyok a 3. napon, jártam Alföldi dokinál, és GYNEVAC

Hétfőn nagy örümmel írtam, hogy még nem jött meg, na ez módosult, sajnos még aznap, szóval hétfőn megjött, tehát az az 1. nap. Ahogy számolgattam a síelés utáni hétfő lenne a 22. nap, hát nagyon remélem, hogy Zeke szerint ez majd még belefér, és jó lesz a kaparásra. Mindenesetre jövő hét elején elmegyek hozzá, és kikérdezem, hogy hogy legyen. Még az is lehet hogy azt mondja, hogy megcsinálja jövő héten.....huhhhhh, az mondjuk durva lenne, mivel igazából annyira félek tőle.....

Alföldinél is jártam tegnap...hát hogy őszinte legyek megint sikerült bemutatnia, hogy mekkora nagy lehúzó is igazából: idén 12 ezerre emelte a konzultációs díjat, amit most is volt képe elkérni azért a 15 percért amit bent töltöttem, és ami alatt felirogatta az eredményeimet, és közölte hogy minden rendben, minden eredményem jó, és folytassam így tovább a gyógyszereket, ja és a 15  percből min. 10 azzal telt, hogy mivel látta a dr.-t a nevem előtt arról kérdezgetett, hogy mit csinálhat most ő, hogy kapott egy fizetési meghagyást egy parkoló bírság miatt, ha nem fizette be időben....szóval kicsit ki voltam, hogy ez már tényleg a pofátlanság teteje, hogy még én fizessek neki azért, hogy jogi tanácsokat osztogathassak?!?!?!És eközben meg ő csak annyit mond, hogy okésak az eredmények, hát köszi, azt én is látom, nagyon is jól...szóval legközelebb akkor megyek hozzá, ha valamiért romlanának az eredmények, egyébként tutira nem!A gyógyszereket meg megpróbálom mással majd feliratni...
Egyetlen hasznos dolgot mondott, amit persze már eddig is tudtam, hogy kéne, hogy menjek el egy inzulinrezisztencia kontrollra, mert nem is voltam mióta szedem a Meforalt (ami egyébként szerinte egy vicc, mert olyan kis adagot szedek belőle). Szóval ennek hatására végre bejelentkeztem erre a borzalomra, és holnap reggel 7-re megyek meginni azt a fincsi kis cukros löttyöt 7.000, - ft-ért a Bálint Analitikába. Szerintem, hogy kicsit javítson a dolgon Alföldi miután kifizettem a pénzt, és látta hogy kicsit ki vagyok rajta közölte, hogy telefonon majd hívhatom az inzulinos eredményemmel, és majd úgy egyeztethetünk róla!Fanasztikus, még jó, hogy nem kell visszamennem újabb 12.000, - Ftot otthagyni neki!

Holnap délutánra kaptam időpontot Fülöphöz, szóval megyek megdumálni vele, hogy mi legyen majd most az IVIGgel, meg egyébként is kíváncsi vagyok, mert ő minidg mond valami újat...

És még egy újítás: felhívtam tegnap dr. Lázár Erikát, a GYNEVAC-os dokinőt, mert már ezen is régóta gondolkozom, hogy beadassam e, de eddig nem tettem, mert sosem volt semmilyen fertőzésem, de  most, hogy kimutatták ezt a candidát, úgy éreztem itt az idő erre is. Nagyon kedves volt, és rengeteget mesélt a gynevac jótékony hatásairól, azt mondta simán lehet hogy segít a lombikon is...mindenesetre belekezdek ebbe is még előtte. Ez ugye egy 5 ampullából álló injekció, amit a férjem is meg fog kapni (ára kb. 8500, - Ft/fő), ezt kell hetente, 10 naponta beadatni. Azt mondta nem baj, ha közben már elindul a stimuláció, mert ez nem hormonális dolog, szóval nem kavar bele abba. Ahogy számoltam, ha még a héten elkezdjük, akkor a beültetésig lehet hogy be is fogjuk tudni fejezni, de a 4. injekcióig biztosan eljutunk majd. Nem tudom segít e, én már nehezen hiszek a csodaszerekben, de annyi biztos, hogy ezt több közeli ismerősöm is beadatta már, és annyiban biztosan jót tett, hogy a fertőzéseik, gyulladásaik teljesen megszűntek. A doktornő azt mondta, hogy ez nagyon sok meddőségi gondon is segít, mert sokszor valami gyulladás, fertőzés áll a háttérben, ami egyébként nem mutatható ki, vagy csak kis mértékben....egy biztos, ártani nem fogunk vele, és mivel az összeg amit kérnek érte szintén nem olyan húzós a többi lombikos cuccal összevetve, ezért úgy vagyok vele, hogy miért is ne - és talán segíti a beültetést is, arról meg nem is beszélve, hogyabban meg biztos vagyok hogy a fertőzés/gyulladást megszünteti! Úgyhogy holnap még Fülöp doki előtt megyek a receptért, aztán kiváltom, és pénteken remélem a háziorvossal be is tudom adatni magunknak.

Egyébként rettenetes, hogy most, még abban a hónapban is, amikor "szünet" van, mennyi sok-sok pénzt kell elköltenem az orovosokra!!! Persze nem mondom, néha már úgy érzem magamnak keresem a "bajt", de ha egyszer tényleg azt szeretném, hogy most minden tökéletes legyen, és sikerüljön!!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Érdeklődnék, hogy hol sikerült beszerezned a gynevacot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      Én Lázár doktornőtől kaptam rá receptet, és simán a patikában megvettem. Tudtommal ejelnelg most megint hiánycikk, vagy valami miatt nem kapható....de érdemes esetleg a Doktornőt felhívnod, mert néha van ilyen kísérleti csoport akiknek ad injekciót, ha mennek hozzá pár vérvételre....remélem tudtam segíyteni, és sikerül beszerezni!
      Ha még van kérdésed írj nyugodtan!

      Törlés