Keresés ebben a blogban

2012. január 10., kedd

Megbeszélés Zeke doktor úrral......

Tegnap délután voltunk Zekénél. Eléggé gyors volt, és nem volt valami beszédes kedvében, de ő már csak többnyire ilyen. A lényeget persze megdumáltuk, és igazából nem is kell ennél több.
Ebben a hónapban még nem indulunk el a long protokollal, hiszen már a 22. napon voltam tegnap, szóval minden a következő hónapban kezdődik.
Ahogy megjön a mensim, ami várhatóan jövő hét közepe, utána kb 14 napra, amikor ovulációm lehet elmegyek majd Zekéhez a BMC-be egy UH-ra, és időpont egyeztetésre. Az ovuláció után valamikor, kb a 20. nap körül csinál egy kaparást Zeke ott a BMC-ben. Erről sokat egyeztettünk, hogy ez legyen e, vagy a hiszteroszkópia, de végül ezt ajánlotta jobban. Az indok annyi, hogy nekem nem kell szerinte az, hogy körbe is nézzenek, mivel, már 2x volt HYCOSY, és minden rendben volt, és az UH-n is mindig azt látja hogy minden okés. Ugyanakkor, a kaparás jobb nekem, mivel a hiszteroszkópia során max. egy kis méhnyálkahártya biopsziát tudna csinálni, és az is jó, de a kaparás jobb, mert ott nagyobb felületben tudja leszedni a nyálkahártyát, és akkor az jobban segíti majd a beágyazódást is. Ez egy altatásos műtét lesz sajnos, amitől előre rettegek, de ki fogom bírni, muszáj lesz, hiszen hátha ez segít, és így majd mégis lehet kisbabánk!!!!De azért erre még lélekben jól fel kell készítenem magam.
A kaparás jótékony hatásáról egyébként Zeke eléggé meg van győződva, mert több olyan előadást is hallott, illetve tanulmányt olvasott, ami azt mutatja, hogy a kaparás utáni sebgyógyuláskor olyan folyamatok zajlanak, ami nagyban segíti az embrió beágyazósását is.
Ha ez meg volt, utána pedig a 21. napról indul a gonapeptyl, és a long protokoll - Zeke azt mondta most több hormont fog adni, és szebb sejteket akar (remélem azért nem lesz túlstimu ebből), és mindenképp majd 5 napos visszaültetés lesz. Na persze ez még odébb van, de ez a lombik sem lesz egyszerű, sok hormon, előtte ez a kaparás....jaj, erre bizony rá kell készülni, szóval örülök is, hogy még van egy-két hetem.
Ja és érdekes, de távozáskor közölte, hogy egyébként ajánlja, hogy hízzak 1-2 kgt, mert úgy sokkal jobb a sikerarány, és szerinte én túl vékony vagyok. Na ezt sem gondoltam volna, hogy valaki egyszer ezt mondja majd....én túl vékony....na ezt a tanácsot nem hiszem, hogy annyira be akarom tartani - egyébként is félek, hogy nehogy nagyon meghízzak a sok hromontól (bár az előző lombik alatt pont fogytam 2 kg-t).

Most koncentrálok a csütrötökre, amikor megyek erre a pszihoszintézis laborba...hát kíváncsi leszek rá nagyon!

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    akkor most indulnak a dolgok megint :-) de jó Neked! Mi majd márciusban megyünk a fagyikért.
    Nekem is csinált kaparást Z, annyira de annyira féltem tőle, és közben semmi nem volt amitől félni kell. Utána sem éreztem semmit, azt hittem hogy fájni fog a hasam de nem, volt egy kis vérzés, annyi. A legjobb az alvás volt :-)
    Kíváncsi vagyok, mit mondanak a ps.laborban.
    Voltam Fülöp dokinál tegnap életemben először, hát felírt annyi vizsgálatot hogy ihaj. Nem fogadja el a pár hónaposokat sem, pedig ugyanezeket már elvégeztettem... szerettem volna iviget én is, azt hittem kifizetem aztán kész, de ragaszkodik hozzá F.hogy minden vizsgálat újra meglegyen... nem egyszerű az élet.
    Puszi
    lovely

    VálaszTörlés
  2. Szia Lovely!
    Igen, Fülöp már csak ilyen :) - ő mindenből a saját logikája szerint kér újat, és kb sosem fogad el semmit. ÉS nem akarlak elkeseríteni, de még ha meg is lesz minden vizsgálatod, és aláírja azt a csodás adatlapot, akkor is ogyi engedély kell, és azt sem egyszerű kiverni Fülöpből. Ha az meg van, akkor pedig már lehet kérni fizetős iviget, na de az sem egyszerű ám, ezért is nem nála, hanem Kiss Emesénél adattam be én is, mert nála időpontot egyeztetni, és sorra kerülni, szinte lehetetlen....ha bármi segítség kell az ő kivizsgálásához akkor szólj, mert ebben eléggé képben vagyok, sajnos :)
    Meg van egy szuper Fülöpös fórum a neten, ha gondolod, írj oda is, én is vagyok ott is eszterbarbara néven - ez családinetes fórum:
    http://www.csaladinet.hu/forum/viewtopic.php?t=247

    puszi, és türelem, ahogy én is számolgattam, nekünk is csak márciusban lesz ebből beültetés - de addig meg szépen fel kell készülnünk - remélem a március mindkettőnknek kisbabát hoz :)
    Eszter

    VálaszTörlés