Keresés ebben a blogban

2012. január 13., péntek

Pszihoszintézis labor, laborleletek, és egy újabb para....már ma megjött:(

Hát eléggé vegyes érzelmekkel távoztam tegnap délután a pszihoszintézis laborból, ahol 2,5 órát töltöttem.
A fickó aki vezeti a helyet (nem nagyon merek neveket írni, mert így is mondta, hogy mire mentem, ő már lenyomozott engem a neten....) eléggé furcsa forma. Biztosan nagyon nagy tudású, de nincs éppen kibékülve a világgal, és kicsit idegesítő, hogy azt gondolja, hogy ő a legeslegokosabb a földön.
Először felsorolom a furcsaságokat:
1. Először átnéztük a kérdőívet, amit már előre kitöltöttem és elmaileztem neki. Ezek ilyen általános kérdések, amiket mondjuk egy nőgyógyász is feltesz. Az első furcsaság számomra, amikor is kérdezte, hogy milyen gyógyszereket is szedek rendszeresen, mert ő eléggé ellenzi ezeket, és majd megnézi, hogy nem tudná ezeket természetes anyagokkal pótolni. Ez idáig oké is, de amikor felsoroltam a bromocryptint, l-thyroxint és meforalt, akkor utána kérdezi mire szedem, én meg elkezdtem sorolni, hogy a bromot a magas prolaktinra....erre itt megállt, és ebbe úgy belekapaszkodott, hogy őrület. Ezek után ő úgy könyvelte el, hogy a többi gyógyszert is erre szedem, ami azért valljuk be, hogy eléggé furcsa, mert aki ezzel a témával foglalkozik, az legalább ezen alapgyógyszerekkel tisztában lehetne, amit szerintem rengetegen szednek akik lombikoznak. De ő egyértelműen kiderült, hogy nincs tisztában vele.
2. Utána jött az, hogy ő megvizsgálta az orvosokat, és szerinte kb egy doki van itthon, aki normálisan végzi a meddőségi kezeléseket - erre kérdeztem, hogy ok, és ki az?? Erre a válasz: ja a nevére nem emlékszik....
3. Majd közölte, hogy azért nem sikerülnek a lombikok, mert hiányzik az orvosi előkészítése a terhességnek, pedig az le van írva könyvekben, és nem érti miért nem csinálják. Erre kérdeztem, ok, és hol lehetne utána olvasni? Erre ő, hogy most ezt nem tudja hirtelen de majd utána néz...de egyébként is, nem fogja nekem elárulni a módszert, mert akkor miből élne ő....de majd megírja melyik könyv. Ma kapok egy mailt, hogy igazából nekem ez nem is kell, és jól elő volt készítve a lombikom, hanem nekem csak az ő homotoxikológiai előkészítése kell.
4. Végig ingázott, ami persze végülis nem gáz...de hogy ez alapján állítson és mondjon dolgokat, például véleményt orvosokról, és intézménykeről....

Na szóval furcsaságok voltak bőven, sőt....igazából kicsit úgy tűnt, hogy az ember lehet hogy sokat olvas, és tanulmányoz dolgokat (bár még egy dr. sincs a neve előtt), de azért ha már meddőséggel akar foglalkozni legalább ebbe kicsit jobban beleáshatta volna magát, mert így még egy "laikusnak", nekem (aki azért 4 év tapasztalatával, és rengeteg utánaolvasásával annyira azért mégsem laikus) is feltűnik, hogy nagyon hibáznak a dolgok.
Ami jó volt, az mondjuk, hogy az ezután következő rész, amikor is egy eletroakupunktúrás géppel bemérte a női nemi szerveimet, és azok állapotát. Erre mondta hogy nem olyan vészes...és amit ő ajánl, az az, hogy csináltassak egy homotoxikológiai vizsgálatot -  ezt ő kiküldi egy belga labornak, kérdeztem mutasson egy ilyen leletet, erre mutatott egyet, de azon is csak az ő pecsétje volt - és szerinte heti 1x járjak ilyen elektroakupunktúrára hozzá. Ja és örüljek, hogy nem kell injekciókat adnia, mert sokaknak arra van szüksége.
Ami szintén érdekes volt, hogy ő a sperma leletre is azt mondta, hogy határeset (ami egyébként a dokik szerint eddig mind jó), és hogy ezen is javítani kell.
Még egy: hogy javasolta a sertéshús teljes elhagyását

Egy szó mint száz, ha csak az akupunktúrás rész lett volna, akkor azt mondom, hogy okés, és talán vissza is megyek, de sajnos azt kell hogy mondjam, hogy igazán saját csapdájába esett a fickó, mert pont amiatt nem mennék vissza hozzá, amivel ő meg pont azt gondolta, hogy majd mennyire hozzáértőnek tűnik, és majd jól ezzel elkápráztat. Ezekből a kis megjegyzéseiből annyira kiderült hogy semennyire nem hozzáértő, sőt...felháborító, hogy milyen felkészületen, és közben meg azt gondolja, hogy nála a földön nincs tájékozottabb és rajta kívül mindenki tök hülye.
Igazából azon akadtam ki, hogy közölte, hogy ő nem akar befolyásolni, és tanácsokat osztogatni, de nélküle nekem soha nem is sikerülhet, és hogy hiába próbálkozom egyébként. Ez már tényleg pofátlanság, így kihasználni egy olyan ember sérült lelki világát, aki mindent megtenne, és mindenre képes lenne, hogy végre kisbabája legyen!!!
Na jó, ennyit erről az egészről, gyorsan felejtsük is el, csak gondoltam leírom, hogy aki netán idetéved mint olvasó, az tudja, hogy NE MENJEN ODA, és ez az ősztinte tanácsom, pedig én vevő vagyok többnyire az ilyen alternatív dolgokra....

Megküldte tegnap a Laboratórium Kft. a leleteket, olyan jófejek, hogy már ilyen gyorsan elkészítették, pedig csak jövő csütörtökre ígérték. Na szóval, bár azt mondták ne nagyon számítsak javulásra, mégis az anti-ovarium eredményem jó lett, tehát a negatív, és az anti-spermium is javult, bár az még mindig pozitív, de már kb csak kicsival határérték felett. Kérdés az, hogy most ez mitől javult????Bár csak tudnám, és akkor azt csinálnám...de öteletm sincs. Lehet hogy az IVIG segített? Ma felhívom majd a laborvezető nőt, remélem ő tud majd mondani valami hasznosat.


Jaj és van még valami: úgy néz ki megint megjött, és most nem a szokásos 34 napra, hanem 26 napra! Nem is érdekelne, és olyanok már meg sem fordulnak a fejemben, hogy miért is jött meg, és miért nem lettem terhes megint....hanem most azért vagyok ki, mert miért most jött meg??? Olyan szépen kiszámoltam, hogy majd jövő hét közepe fele megjön, aztán 28-án elutazunk síelni, és ha hazajöttünk, akkor megyek a kaparásra, és indulnak a dolgok. De most az, hogy ennyivel korábban jött meg mindnet összezavar! Lehet hogy nem is tudunk elmenni így síelni, mert pont a 14-21 nap között lennénk kint, amikor is a Zeke szerint a kaparást kellene csinálni. Most mi lesz? Hogy lesz? Ki vagyok nagyon, ha nem tudunk elmenni, akkor nem is csak az, hogy bukjuk az előleget, ami még a legkevesebb, de igazából lelkileg kellett volna nekem még az a kis kikapcsolódás, és pihenés, hogy ki tudjak tartani, és kibírjam a következő lombikot.......elmegyek jövő héten majd Zekéhez hátha ki tud találni valami megoldást, de azt sem akarom, hogy emiatt valamit ne akkor csináljunk, amikor a legtökéletesebb lenne....őrület, hogy mindig van min idegeskedni!



1 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter!

    Én is gondolkoztam a PSLaboron, de örülök, hogy megírtad a fentieket, sajnálom, hogy így alakult, de a te rossz tapasztalatod segít másokon.
    Köszönöm!

    Eszter

    VálaszTörlés