Keresés ebben a blogban

2012. január 13., péntek

Mégiscsak segített valamin az IVIG

Most beszéltem a G1Laboratórium Kft. vezetőjével, Mészáros Klára doktornővel, aki egyébként nagyon kedves, és tündéri. Azt mondta, hogy már ő is akart hívni engem, mert ők még ilyet nem láttak, hogy ennyit javultak volna valakinek az eredményei az antitesteket tekintve. Kérdezte is, hogy mit csináltam? Mi volt a változás? Mondtam neki az IVIGet, és mondta, hogy biztosan az segített...és hogy annyira örül, hogy tudnak javulni ezek az eredmények is, és hogy tegnap annyira nem hitt a szemének, hogy többször újra csinálta a tesztet. Ez nagyon jó hír, és én is örülök, mondta ő is, hogy már határeset, hogy spontán is mehetne a baba....de most akkor kicsit elbizonytalanodtam, hogy akkor tényleg kellene az az IVIG, pedig a most követekező lombiknál lehet hogy kihagytam volna...
Az afurcsa, hogy ennyire hosszútávúan kihat az IVIG, pedig ennek csak pár hét a hatása elvileg, de ezek szerint mégicsak több, vayy mostmár végleg helyrebillentette a dolgokat?!?!?!

3 megjegyzés:

  1. Szia,
    köszönöm a Folate infot. Azt hiszem, megrendelem én is. Sajnálom, hogy így elcsúsztak a terveitek...de Zeke dokink biztosan kitalál valami okosat.
    Hát a PS labor nem semmi egy hely ezek szerint-én is gondolkodtam, hogy elmegyek majd de a neten sem találtam semmi pozitív tapasztalatot róluk. Az durva, hogy a pasi utánad olvasott a neten?? Az a tapasztalatom, hogy aki nem orvos vagy nőgyógyász az sajnos ilyen mélyen nem tudja a dolgokat, mint akár Te vagy én aki az évek során úgy beleássa magát a témába hogy szinte profin keni-vágja a dolgokat. Hprmonok, gyógyszerek stb.
    Én úgy döntöttem, nem iviget adatok be magamnak, hanem intralipidet. Ezt már amerikában rutinszerűen adják a sikertelen lombikosoknak. 10-ed annyiba kerül a költsége.
    Persze itt Magyarországon ezt sem nagyon használják, így tavasszal amikor megyünk ki akkor megpróbálom beadatni magamnak. Ezt is 1-2 héttel kell beadatni, mint az iviget. Nekem nincs energiám Fülöphöz feljárkálni mivel ráadásul én Bp-től 80 kmre lakom.
    Bocs, hogy ilyen sokat írtam :-)
    Lovely

    VálaszTörlés
  2. Szia Eszter,
    Remek hír, hogy segített az IVIG. Mi ma kaptunk vissza 3 babácskát. :)
    Enikő

    VálaszTörlés
  3. Enikő!
    De jó, hogy írtál!Sokat gondolok Rátok, és nagyon szorítok értetek!!!!Hajráááááá!!!!!!Pihenj sokat, és koncentrálj a picikre, hogy jól kapaszkodjanak :)

    Lovely,
    örülök, hogy ilyen sokat írtál :) - engem is nagyon érdekelne az intralipid, már én is olvastam róla, és hatását tekintve tényleg olyan mint az IVIG, ahogy én tudom. És hogyan tudod ezt kint beadatni? Csak úgy odamész, és kérsz egy ilyet, vagy hogy? Nagyon érdekelnének a részletek!Kérlek írd meg, hogy is megy ez a dolog! Előre is köszi

    VálaszTörlés