Keresés ebben a blogban

2012. január 16., hétfő

Jó és rossz hírek

Jó hír: még mindig nem jött meg! Ez persze nem azt jelenti, hogy terhes vagyok (pedig milyen nagy csoda lenne), de azért örülök ennek, mert így talán mégis jól jönnek ki a dolgok a síeléshez. Mondjuk az azért fura, hogy már kb múlt hét csüti óta van egy nagyon pici vérezgetés....nem tudom mi lehet ennek az oka, bár talán az, hogy voltam múlt héten hétfőn Zekénél rákszűrésen, és talán amiatt van ez, hogy akkor kicsit megpiszkálta ott a dolgokat. Normálisan úgy számoltam, hogy e hét közepe felé jönne meg - lehet hogy akkor mégis tartjuk magunkat ehhez - és akkor mindent lehet jó időben csinálni, a kaparást, és a long protokoll indítást is.

Egyébként megjött a rákszűrés eredményem is, ami szerencsére P2, tehát negatív :))))) - viszont sajnos találtak valami kis gyulladást, és candida gombát! Ezen eléggé ki vagyok, nekem még nem volt ilyenem...Zeke csak emailen küldte el a dolgokat, és annyit írt, hogy javaslat 3 vagy 6 nap (és ki dönti el hogy mennyi?!?!) canesten hüvelytabletta. Nagyon remélem, hogy ez nem befolyásolhatja rossz irányba a lombikot, és könnyen el fog múlni. Azt is írta, hogy kontroll csak panasz esetén, de ez nem hülyeség? Eddig sem volt panaszom semmilyen, és mégis benne volt ez! Mindegy, jövő hét folyamán úgyis meglátogatom Zekét, addig úgyis lemegy a mensim is, és egyeztetek vele a dolgokról, és erről is kikérdezem, addig meg elkezdem a canestent.

Holnap irány Alföldi, és talán tudok cserélni csütrötökre egy Fülöp időpontot, akkor jól ki tudnám kérdezni, hogy mi a véleménye az anti-sperma leletről, és hogy szerinte erre hogyan is hatott az IVIG.

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszti,

    nem lehet, hogy babás vagy? :-) és ez beágyazódásos vérzés? Nem csináltál tesztet azóta?
    Vagy megjött már rendesen?
    Intralipid: beszéltem egy amerikai dokival, és amikor kint leszünk fogad egy konzira. Nem tudom, hogy be fogják-e adni, de bízom benne. Mellékhatása nincsen ill. nem jellemző. Ára kb. 400 dolcsi. Előtte arra gondoltam, csináltatok egy nagyrutin vérképet, azt viszem magammal, meg a meglévő vizsgálataimat is. Ha szerencsém van akkor saját felelősségemre be tudom adatni. Nagyon jókat írnak róla az amcsi csajok, nagyon soknak ezzel sikerült. Nem tudom, Z dokinknak kellene majd szólnom róla, de ő ahogyan kivettem a szavaiból, annyira nem hisz ebben az immunológia dologban, meg azt sem akarom, hogy azt higyje, hogy okoskodni akarok.
    Viszont, nekem a Szigfrid bácsi :-) kezelése nagyon bejön. Már kétszer voltam. Azt mondta, ha ezzel sem sikerül akkor már ne is menjek többet lombikra. Nem is értem, hogyan mondhat ilyet egy gyereket akaró nőnek, azért a teherbeesés egy komplex dolog, segíthet a talpmasszázs de nem hiszem hogy csak ettől függ.
    Úgy fáj a lábam amikor csinálja, hogy ihaj... .-) de mindent a cél érdekében.
    Most elköszönök, bocsánat hogy megint szófosásom volt :-)

    Szép estét, majd írjál mik a fejlemények.

    VálaszTörlés
  2. Szia Lovely,

    Érdekes, amiket az intarlipidről írsz!Nagyon kíváncsi vagyok, hogy sikerülni fog e beadatnod, remélem igen. Mindenesetre megfontolandó ennyiért ez az út is, hát lehet hogy legközelebb én is ezt csinálom majd, ha pozitív véleménnyel leszel majd róla, és könynen sikerül elontézni a dolgokat.
    Zeke valóban nincs oda azimmunos dolgokért, nekem is minidg úgy tűnik, hogy kétkedve fogadja ezeket, és a múltkor nekem annyit mondott, hogy volt amikor épp az inzulinrezisztencia volt a divat, most pedig az immunológia az. Lehet hogy van benne valami, de az a baj, hogy annyira meggyőzhető az ember ilyenkor mindenre. És egyébként Fülöp dokit elnézve az immunológia nem éppen az amiből ő annyir ameggazdagszik, szóval talán ez mégsem csak egy újabb lehúzása a csalódott meddő nőknek!?!?

    Örülök, hogy ennyire jó a talpmasszázs! Bárcsak használna...én még ezt tartogatom, majd ha most sem sikerülne, akkor a következőnél...de ez persze már nem lesz, mert most sikerülnie kell majd!!!

    E.

    VálaszTörlés