Keresés ebben a blogban

2012. január 11., szerda

Vérvételek és eredmények

Lassan haladnak a vérvételek:
1. A pajzsmirigy eredményeim mejöttek, minden teljesen jó: TSH, T3, T4, antitpo, ja és a prolaktin is -  de jövő héten még megyek Alföldihez, és fizetek neki 10 ezer Ft-ot, hogy ő is megállapítsa majd ugyanezt (bár az is lehet hogy keresek egy másik endokrinológust, de még enm tudom, ő nagyon elismert, és mindenki ajánlja...de valahogy én kicsit lehúzónak érzem). Sebaj, a lényeg, hogy minden rendben van ezekkel.
2. Ma reggel voltam anti spermium/ovarium vérvétel kontrollon: itt nagyon jófej volt a laboros nő, mondtam neki, hogy már egyszer voltam, és hogy sajnos pozitív lett az eredmény (ami ugye itt rosszat jelent). Mondta, hogy ne nagyon reménykedjek, hogy ez változni fog, majd jövő csütin lesz meg az eredmény. Mesélte, hogy csomó nőgyógyásznak tartanak továbbképzést, hogy milyen fontos is ez a vizsgálat, és hogy ha ez pozitív, akkor nem is kell több indok, és küldjék a pacienseket rögtön lombikra, mert csak az segíthet. Ezek szerint jó úton haladok, de azért ennek ellenére kíváncsi vagyok, hogy milyen irányban változtak az értékek, mert az anti tpora is mondták, hogy nem fog változni, és lám, most mégis jó ereményeket kaptam! De annyi biztos, hogy azt az érztést megerősítették bennem, hogy jó helyen vagyok, és csinálni kell ezeket a lombikokat, ha kisbabát szeretnénk, mert ez kell a mi sikerünkhöz, viszont, ha lombikozunk, akkor ez ki van védve, és akkor sikerülnie is kell! Szóval ki kell tartani, mert a követekző reméljük, már tényleg sikerül is!!!!

A szülőkkel kapcsolatban meg úgy állunk, hogy kérdezem a férjemet, hogy elmondta e ő is a szüleinek, erre közölte (miután másfél hónapja erről beszélünk, hogy majd januárban elmondjuk), hogy ő már elmondta a fagyasztott beültetés előtt az anyukájának. Hát kicsit ki vagyok emiatt. Nem is az zavar, hogy elmondta, hanem az, hogy nekem ezt teljesen elfelejtette megemlíteni, sőt, mindig mondogatta is, hogy majd januárban elmondjuk. Nem esett valami jó, és nem is jó érzés arra gondolnom, hogy anélkül, hogy én tudtam volna róla, egy ilyen fontos, engem is nagyban érintő dolgot osztott meg valakivel. Mindegy, túl vagyunk rajta, mostmár tudja mindenki - vagyis a szűk család. Nem tudom ettől könnyebb lesz e vagy sem, de azért jobb így.

Holnap pszihoszintézis labor, minden napra jut valami!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszti,

    szeretnék rendelni folsavat én is Amerikából. Megírnád, honnan rendeltél és mi a neve a terméknek? Én MTHFR hetero mutáns vagyok :-)))
    Köszönöm előre is.
    Lovely a babanetről.

    VálaszTörlés
  2. Hello Lovely!

    Én a FOLATE nevű készítményt rendeltem, gyártója a solgar.
    Itt a linkje:
    http://www.iherb.com/Solgar-Folate-Metafolin-Folic-Acid-800-mcg-100-Tablets/13961?at=0
    Remélem sikerül megrendelned. Mi többen rendeltük együtt, és akkor úgy jól eloszlott a szállítási költség.
    Eszter

    VálaszTörlés