Keresés ebben a blogban

2013. január 10., csütörtök

31. hét:))))))))))))))))))

Ezen a héten már nagyon komoly dolgok történnek, az a helyzet, hogy már teljesen kifejlett szinte a babóca:
A baba csontváza egyre keményebb, de a koponya bizonyos részei lágyak maradnak, a koponyacsontok nem nőnek össze. Ez nagyon fontos ahhoz, hogy születéskor sértetlenül átférjen a szülőcsatornán. Az újszülött buksiján lágy részeket tapinthatsz, a kiskutacsot és a nagykutacsot. A feje búbján lévő nagykutacs csak a második év során csontosodik be. De ne aggódj, az agyat így is jól védi a lágy és a kemény agyhártya.

Mi eljöttünk síelni ugyebár. Egész jól bírtam a kiutat, ma pedig felmentünk a pályára ebédelni, most pedig épp itthon pihizek. Nagyon szuper minden, egyedül az árnyékolta be idáig a dolgokat, hogy a kiskutyám, akire ugye Anyuék vigyáznak hányt 2x is. Ez most nagyon nem jön jól. Délelőtt már úgy voltam vele, hogy hazamegyek holnap, de most Anyu megnyugtatott a telefonban, hogy nincs baj, Rupi jó kedvű,  eszegetett már, és most reméljük minden benne is marad. Az antibiokat a doktronő, akit szintén felhívtunk leállította, mert lehet hogy az csinálta már ki a gyomrát. Szóval most megnyugodtam kicsit - remélem minden rendben lesz! Közben Nagyi is rosszul volt, ő is hányt, ügyelet is volt nála az éjjel.....de úgy tűnik ő is már jobban van, remélem túl is van ezen az egészen!
Na szóval egyenlőre nem tudtam kikapcsolni - de talán most majd már sikerül!

Istike jól van, itt rugdal a pocimban - ez annyira jó!!!!!

Kedden jövő héten jön a festő, és beindul ezerrel a szobakészítés! Nagyon várom. Nem is meséltem, hogy valamelyik nap délután átjött anyósom, mert vett nekem egy rucit, és áthozta, és most először láttam rajta, hogy kezdi magát beleélni hogy jön az unoka, és sokkal lelkesebb volt - nagyon jó érzés végre, mert eddig annyira távol tartotta magát.

Na abba hagyom,mert lassan megjönnek a síelők a hegyről...és még kicsit szeretnék pihizni is előtte :)



1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, hogy minden ok veletek!Sajnos mostanában keveset jutok géphez, azért visszaolvasom a történteket :-))
    Vigyázzatok magatokra!A Babaszoba készítése nagyon jó érzés......
    Jó készülődést :-)
    Kitartás a végéig :-)))

    VálaszTörlés