Keresés ebben a blogban

2013. január 9., szerda

Megyünk síelni!

Ma indulunk....eddig nagy volt bennem a bizonytalanság Rupi miatt,de így,hogy hála Istennek egyre jobban van,simán megyünk,és ő Anyuékkal marad.
Az utazás biztos fárasztó lesz,de kint sokat pihizek majd,meg ott lesz két kisbabás barátnőm is gyerkőcökkel,akik közül az egyik ráadásul babát vár,szóval jól elleszünk napközben amig a fiúk síelnek:).

Tegnap voltam kismamafotózáson! Nagyon kíváncsi leszek a képekre:).

Zekéről még nem is számoltam be: minden rendben,Istike szépen fejlődik,irányban van továbbra is. Megadott egy szülésznőt Zeke,vele felveszem majd a kapcsolatot. Legközelebb 3 het múlva megyek,utána pedig már majd a 36.héttől a kórházba nstre! Izgis:)))))) Szülésről csak annyit,hogy hajrá természetes út! Egyébként vett le tenyésztést kivételesen,mert picit több a folyásom,pénteken lesz eredmény,de szerinte minden rendben.

Ja és azt sem írtam,hogy Rupika véreredménye is javult sokat...szóval kontroll egy hónap múlva! És ma beszélt a férjem a farkaskutyás fickóval,vállalta hogy fizet,ez is jó hír!

Vasárnap jövünk haza,de ha lesz kint net,akkor majd jelentkezem. Remélem jól fogjuk érezni magunkat....jövőre már Istikével megyünk:))))))

2 megjegyzés:

  1. Hol voltál kismamafotózáson? Én is kerestem, d enem találtam szimpi helyet! Légyszi ha elégedett voltál, adj valami elérhetőséget!! Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fotoskucko.blogspot.com oldalon találsz infókat, nagyon szimpi csajszi csinálja a képeket, és babafotózást is vállal :)

      Törlés