Keresés ebben a blogban

2013. január 15., kedd

Meg van a szülésznőm :)

Hazatértünk a síelésből vasárnap, nagyon jól éreztük végül magunkat - és rendben gyorsan hazta is értünk még a nagy havazás előtt.
Hétfőn hívtam Zeke dokit a kenet tenyésztésem miatt....szerencsére minden rendben az eredménnyel, nem tenyészett ki semmi baci, meg más sem, szóval ez jó hír.
Ma pedig telefonon beszéltem a szülésznővel, akit Zeke doki ajánlott: Tóth Ivettnek hívják, és a hangja alapján nagyon szimpatikus. Elvállalt, így meg van a szülésznőm is! Legközelebb majd a 35. héten kell jelentkeznem, vagyis akkor amikor majd betöltöm, és onnantól kezdve ő csinál majd nekem hetente ctg-t, illetve lesz vérvétel, stb....szóval 3 hét múlva hívom újra. Jaj de várom, az már olyan nagyon izgis lesz! Régebben minidg néztem a nagypocakos kismamikat akik vártak a ctg-re, és minidg sóvárgogtam, hogy majd ha egyszer én is...és már csak 3 hét!!!

Elkezdődött közben itthon a festés. Hát óriási a kupi, és felfordulás. És persze nyilván nem 2-3 nap lesz, ahogy eredetileg terveztük. Közben kitaláltuk,hogy jó lenne egy plusz fűtőtestet feltenni, na de persze a szerelő nem ér rá most, szóval áááááááááááááááááááááá, csak legyünk túl rajta mihamarabb! De biztos vagyok benne, hogy nagyon szép lesz a végeredmény :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése