Keresés ebben a blogban

2013. január 24., csütörtök

33.hét:))))))))))))))))))))))))))))

"Az ilyenkor megszülető babák már nem hasonlítanak ráncos öregemberre, hiszen a bőr alatt felhalmozott babaháj miatt a pici kikerekedik. Ez a bőr alatti zsírréteg részben a tartalékok képzése miatt fontos, részben pedig a hőszabályozásért felelős. A hőszabályozás persze még jó darabig nem tökéletes, az újszülöttnek sokszor hideg keze lába annak ellenére, hogy a környezetében meleg van."

Sajnos nagyon benáthásodtam:(((-pedig mostmár meg akartam uszni márciusig! De nem volt könnyű dolgom,hiszen a férjem is tiszta nátha volt majd 2hétig,közben rengeteget szellőztettünk a festés miatt,így szerintem ezek betették a kaput.... Na mindegy,ez van,mostmár akkor probalok a mielőbbi meggyógyulásra koncentrálni! Remélem hamar kijövök most ebből és nem az lesz mint a multkor,hogy antibiotikum kell...

A lakásban a hálót tegnap az én drága férjem olyan szépen rendbe tette,mindent kitakarított,függönyök kimosva,friss ágynemű,hogy minden biztosítva van a jó pihihez! Holnap jönnek újra a festők,remélem végeznek is.

Ma vettem egy csomó használt babarucit egy csajtól,mondjuk kicsit nagyobbak,de jó lesz az még! Tegnap meg beszabadultam a H&M-be és ott is vettem jópár cuki kis bodyt. Hétvégén remélem megkapom a kölcsön cuccokat,és akkor összeáll a ruhakollekció,kiderül hiányzik e még valami.

Mostanában sokszor keményedik a hasam...ilyenkor olyan lesz mint egy kőkemény focilabda! Szedem a sok magnéziumot persze,de a legjobb a pihenés erre. Hétfőn megyünk Zekéhez,majd kikérdezem mi a véleménye erről,de van egy olyan sejtésem,hogy ez normális talán.
Ilyenkorra azt írják kevesebbet mozog már a baba,mivel nincs nagyon helye. Egyenlőre én nem ezt tapasztalom,mondjuk lehet hogy inkább az van,hogy jobban megérzek minden kis helyezkedést. De mint tudjátok,én annyira szeretem amikor érzem hogy mocorog,szóval továbbra is örülök minden kis rugásnak!

Ma megyünk a Krioba őssejt ügyben. Majd beszámolok mi lett végül,de nagy nagy valószínűséggel levetetjük! Apósom billentette át a mérleget,azt mondta hogy fizessük ki,mert akkor nyugodtabban alszunk,és hogy ez olyan mint egy biztosítás,ne legyen rá szükségünk,de megnyugtató ha van! Tök aranyos, és kedves volt ez Tőle,szóval így ha nem is vesszük meg a 25évet előre,de nagy valószínűséggel ma szerződni fogunk úgy,hogy most egy befizetés és utána évente a tárolási díj fizetése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése