Keresés ebben a blogban

2014. január 13., hétfő

Dr. Tűű - végre egy szuper endokrinológus

Ma Tűű dokinál jártam. Annyi tuti, hogy a fickó nagyon rátermett, és hozzáértő - megérte rá várni. Még azt hiszem egy dokinál sem voltam, aki a földön jár, és ugyanakkor fél szavakból megérti a beteget, és olyan logikusan gondolkozik, eligazodik a sok papíron amit az orra alá tolok - egyszóval tudtam, hogy jó szakember, de ez ma be is igazolódott. Vázoltam neki, hogy van nekünk egy Istink, és hogy milyen körülmények között fogant is ő, miket kellett szednem, stb.... Ezek után a múlt havi ciklusmonitor leletemet is tanulmányozta, illetve az inzulinrezisztencia eredményemet, és a TSH-t is. Rámszánta az idejét, nem sietett, és más endokrinológussal szemben végre azt éreztem kapok is valamit a pénzemért, és nem csak leolvassa a laboros papírról a határértékeket, hanem mögéjük is lát!

A konklúzió a következő:
- pajzsmirigy: nagyon jók az értékeim, és ha nem akarnénk tesót, akkor azt mondaná, hogy akár el is hagyhatom az L-Thyroxint, de így inkább ne bojgassuk -----> marad a 25 mg
- elhúzódó ciklus, késői peteérés: ezen ő is kicsit azért meg volt lepve, hogy egy gyönyörű ciklus eleji hormonsorból hogy lesz az, hogy kb 6 hétre jön meg, és a peteérés bizonyítottan a 23. nap után van -----> mivel a tesó a cél, és csodás lenne egy természetes fogantatás, így be kell állítani a dolgokat, mert így nehéz eltalálni az ovulációt, meg hát azért ez nem is teljesen normális, de véleménye szerint az egész mögött az inzulinrezisztenicia áll
- inzulinrezisztencia: sokan nézték meg már a leletem, eddig mindenki azt mondta rendben lesz, ne aggódjak, nos Tűű doki nem így látja -----> ő egy egész képet néz, és ez nagyon tetszik benne, szerinte az inzulingörbém nem az igazi, a cukrom ugyan szzuper, de a 120 perces emelkedő inzulin aggodalomra ad okot, így szükséges Merckformin XR szedés. Mondta neki, hogy Istivel is szedtem Meforalt az elején, de szerinte a MErck jobb, így most az lesz. Ebből 2x 500mg kell, illetve még emellé ajánlott Infolic nevű kiegészítőt, ami jó az inzulinra, és a peteérést is erősíti. Ez amúgy Kdrága egy cucc, 13000 Ft egy havi adag...de most megvettem egy dobozt.
------>
------>
3 hónap múlva kontroll, addigra azt várja, hogy a Merck szedésével az inzulin javul, emelett persze diétát is tartani kellene, különös tekintettel a napi 5x-i étkezésre megfelelő szénhidrát elosztással, és persze sporttal. Ennek következtében pedig a ciklusomnak rövidülnie kell, és kb 30-33 napos körül be kell állnia rendszerbe. Friss hormonsorral kell majd felkeresnem Őt. Az IVIG-es dolgokat is említettem neki, és hát azt mondta, hogy ha spontán terhes is leszek, ami reméljük úgy lesz, akkor ne kockáztassak, és azonnal adassak be valami úton iviget/lipidet, mert rossz az NK eredményem.

Nagyjából valami ilyesmire számítottam amúgy. Sejtettem, hogy valaminek lennie kell a hosszú ciklusok mögött, és valószínű az inzulin lesz az. Ma már bevettem az első Mercket. Mostantól odafigyelek, és 3 hónap múlva szuper értékeket produkálok, ez a cél. Abban is megegyeztünk, hogy a lombik azért felülírja a hormonokat és mindent, ha az lesz, de az inzulin beállítása ahhoz is igenis is fontos, szóval ezt komolyan kell venni!

Ma el is költöttem a gyesemet a Mensmentisbe a vizitdíjra, majd a patikába a sok gyógyszerre, dmbe, és végül még a sparba is bementem. Huh, nem is tudom a sok lombikos gyógyszerre hogy lesz keret, mert azért gyerek mellett sokkal jobban megy a pénz...és a gyes sem éppen az a vastag fizetés....jobban kell majd gazdálkodni!

Már napok óta le akarom írni: terhes az egyik legeslegjobb barátnőm!!!! Már úgy volt, hogy januárban kezdik az inszemeket Zekénél, de erre már reméljük tényleg nem kerül sor :))). Ő minidg is hitt benne, hogy sikerülnie kell, és tessék, megadatott nekik!!! Pénteken mennek ultrahangra....juj de izgi!!! És Zekéhez ők is, szóval, ugyanott látják majd először a kisbabájukat, ahol én is láttam Istit, még anno lüktető kis embrióként :)))!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése