Keresés ebben a blogban

2014. január 17., péntek

G1 - Gabulya doktor

Ma elmentem a G1-be, Gabulya doktorhoz, hogy kitöltessek vele egy 1. sz. adatlapot, amit majd beadok a HABAB Bizottsághoz, remélve, hátha kaphatok ugye oep támogatást az IVIGhez. Hát nem semmi volt ez a doki....igazából nagyon kedves volt, ezzel nem is volt probléma, és értette is, hogy mit akarok, és nem hátráltatott, amiért hálás vagyok neki, de a szakértelem...na Fülöp prof után nem ehhez vagyok szokva. Szinte én diktáltam neki, hogy hova mit kell írni, az egyes laborértékek átszámítása más mértékegységbe totál tragédia volt, azt én neteztem le közben, hogy be tudjuk írni. Nem is részletezem tovább - igazából a pecsét volt a lényeg, azt megkaptam, de mindez 20 ezer forintomba került....drága kis pecsét!
Ha már ott voltam viszont csinált egy ultrahangot, és a bal petefészekben van egy 18 mm-es tüsző pont, ami tök jó, ez megint beigazolta, hogy még 24. napon még mindig nem volt peteérésem, az most várható 1-2 napon belül. Hihetetlenek ezek a hosszú ciklusok. Na de majd a Merckformintól rövidülnie kell!

Most ugye több lehetőség van:
- beadom a papírjaim a HABAB bizottsághoz, ők tárgyalnak majd valamikor februárban, és döntenek, hogy javasolják-e az alloimmun kivizsgálásomat - ha igen, akkor azt fizetősen meg kell csináltatni (bár reménykedek, hátha elég lesz megint az NK vizsgálat), ennek eredményét újra beadni, és akkor döntenek, hogy kapok-e támogatott IVIG-et (ez minimum fél éves procedúra)
- beadok egy gyemszi kérelmet a G1-ben, ehhez mondjuk kell az alloimmun vizsgálat, vagy Petrányi prof véleménye, hogy ez így elég-e az NK, majd fizetősen adatok be IVIGeket a G1-ben
- elmegyek Fülöp profhoz, és próbálok vele egyezteteni, és smoflipid kezelést kapni

Én az első és utolsó utat is járni fogom, párhuzamosan, hogy haladjunk, és történjen valami. Fülöp profhoz mindenképp megyek február 6-án, és én inkább benne bízom, és azt az utat járnám, amit ő mutat, bár tudom, hogy az is elég macerás lesz, különösen, ha ciklusmonitorokat is fog kérni....aztán a nála töltött stresszes hosszú órákról ne is beszéljünk, de ő legalább tudom, hogy tényleg profi a témában. Legkényelmesebb fizetősen beadatni lenne az IVIG-et a G1-ben, de kinek van erre pénze??? Az mindenesetre felháborító, hogy az első utat nézve, ha valaki megcsináltatja az alloimmun vizsgálatot anélkül, hogy azt a bizottság javasolná, akkor elesik attól a lehetőségtől, hogy oep támogatást kapjon?!?! Ez micsoda hülyeség! Pedig ha beigazolódik ott, hogy kell az ivig, akkor miért is nem jár a támogatás? Ez az egész bizottságosdi, ahogy a dokik is jól látják csak is arra jó, hogy minél kevesebb támogatást adjanak -fújjjjjjj! Azért persze megpróbálom, mert lehet mázlim, de nem sok reményt fűzök egy támogatott ivighez....de küzdök érte!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése