Keresés ebben a blogban

2014. január 9., csütörtök

Étkezés mostanság

Rég írtam róla, hogy is mennek mostanában az etetések. Már említettem régebben hogy félek darabos dolgokat adni Istinek, mert van egy rossz emlékképem amikor a hugom fejjel lefelé rázzák - nos ezen túl kellett lendülnöm, és apránként sikerült is. A fogzós időszakokban mindig rosszabbul eszik Isti, de amúgy nagyon rendesen. Délelőtt kap joghurtos gyümölcspépet-ez persze a kedvence, aztán ebéd, és vacsi, ezek főzelékek husival...uzsira kis joghurt, vagy keksz, banán. Mostanában arra lettem figyelmes hogy egyre jobban érdekli én mit eszem, szeret belekostólgatni. Próbálok is emiatt olyanokat főzni, amibe bele-bele ehet. Néha már ott tartunk, hogy a saját kis pépjei nem is kellenek neki, vagy csak maximum úgy, hogy kap kis felnőtt ételt is mellette. Igényli hogy rágjon szerintem, de csak darabosan még nem tudna mennyiséget enni, így vegyesen próbálkozom. Élvezi az ízeket, nagyon szereti a zöldségkrémleveseimet, de a rakott padlizsánt, krumplit is szívesen kóstolta. Azt hiszem egyre nehezebb az ízetlen teljesen pürésített ételekkel a kedvében járnom, ha csak ilyesmivel jövök, akkor sokszor iszonyat erőből szorítja össze a száját, vagy löki el a kanalat, de valami kis ezzel-azzal kielégítem a kíváncsiságát, és közben lecsúszik a püré is. Ma például étteremben voltunk, ahol csicsókakrém levest kértem, nos Isti ette meg majdnem az egészet:). Mindenesetre ez az egész evés dolog egyre nagyobb kihívás, pedig még csak most jön majd, hogy ő akarja fogni a kanalat - az lesz majd a komolyság! 

Ha már evés, akkor 1-2szó az ivásról: végigpróbálgattunk sok itatópoharat, és most végre talán úgy tűnik találtunk egyet amiből hajlandó inni végre. A befutó a dm-es babylove csőröspohár, ennek puha a csőre, mint egy cumisüvegnek, talán emiatt, de ugyanakkor jól jön belőle a folyadék! Ez persze gyorsan változhat, de most ez a sláger. Most sem fogy olyan nagy mennyiség, de volt már nap, hogy újra kellett töltenem az üveget, ami mérföldkő!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése