Keresés ebben a blogban

2014. január 12., vasárnap

Vélemények - nem vagyunk egyformák

Nagyjából pont ilyesmi bejegyzésekre számítottam. És részben igazatok is van, de ugyanakkor mégsem. Ha nem működne a dolog, akkor elfogadnám amit írtok, de így nem. És azt is szeretném leszögezni, hogy ezt nem azért csináltuk mert mi ilyen lusta szülők vagyunk, vagy ilyen, hanem mert szerintem ezzel tettük most a legjobbat. Ugyanis azzal, hogy ez egyszer megtörtént minden teljesen kiegyensúlyozottá vált. Most újra visszaállt az ami a nátha előtt volt, újra szépen megissza a tápszert Isti, utána újra elalszik a kezemben szinte, így leteszem, és ő alszik reggelig sírás nélkül, ébredés nélkül! Ez nem arról szól, hogy elvárom, hogy átaludja az éjjelt, meg hogy nem akarok babázni, sőt!!! Hanem arról, hogy mivel volt egy jó hosszú korszak, amikor magától megmutatta hogy ő képes erre, és jó neki, hogy kipihenten ébred, így nem egy új dolgot szerettem volna tőle, nem valami olyasmit amire lehet hogy nem képes - csak annyit, hogy újra nyugalomban aludjon. És ez az egész nem jelenti azt sem, hogy ha igy alszik és egyszer-egyszer mégis valami olyasmi történik ami miatt elkezd sírni éjjel akkor ne mennék át?! Persze hogy rohannék!! De ami most volt, hogy csomoszor ébredt, és sem nem volt éhes, sem szomjas, csak nyugtalan, az eltűnt. Szerintem fontos neki, hogy nyugodt, békés éjszakája legyen, mert így lesz kipihent nappalra, így ébred mosolyogva - és emiatt igenis megérte! 

Azt pedig hogy kistesót szeretnénk végképp nem értem hogy lehet ide hozni! Vagy egyáltalán hogy lehet azt megkérdőjelezni, hogy babázni szeretnék-e? Gondoltam hogy sokaknak más a véleménye ebben a témában, és elfogadom, de azért ilyesmikkel dobálózni szerintem enyhén szólva tapintatlanság! Isti a mindenem, és aki olvasta a többi bejegyzésemet az ezt biztosan tudja is, ahogy azt is, hogy hatalmas boldogság minden percem amit vele tölthetek, és tényleg ki szeretném élvezni mindenet, mert valóban gyorsan elreppen amíg kicsike, hisz mindjárt 1éves! Tudtam hogy nagy ellenérzéseket váltok ki azzal, hogy leírom ezt az egészet, de vállalom - nem vagyunk egyformák, nem neveljük egyformán a kicsiket, ettől leszünk különbözőek. Én hiszek benne hogy jól döntöttem, amikor ezt bevállaltam, azóta minden reggel megerősít erről a kipihent, mosolygós kisfiam! 
Biztos ennek ellenére is fogok kapni még rengeteg felháborodott bejegyzést, ami rendben is van, de remélem hogy a bántó mondatok elmaradnak, és csupán normál hangvételű vita lesz a különböző vélemények miatt... Ebben a szituácioban én vagyok a "kegyetlen" anya, máskor meg pont amiatt kapok dorgálást, hogy túl elkényeztetem Istit, túl magamhoz kötöm....ez a gyereknevelés olyan helyzet amikor mindenkinek van véleménye, és ez rendben is van, mindenki azt gondolja ő csinálja a legjobban - ettől is lesz jó anya mindenki, és hasznos is a sok eszmecsere, csak szerintem jobb ezt mások megbántása nélkül tenni, legalábbis ez az intelligens!

8 megjegyzés:

  1. Szia Eszter :) zugolvasód lennék ;) Meg soha nem szoltam hozza a bejegyzeseidhez, abban sem vagyok biztos hogy mindet olvastam. A tegnapi sirosat olvastam. En nem vagyok MÉG anyuka, a kuzdelem reszenel tartunk. De hiszek abban hogy minden anya tudja mi a jo a gyermekenek, es minden anya tudja hogyan kezeljen bizonyos helyzeteket :) Szoval biztos vagyok benne hogy jol cselekedtel akkor is ha mondjuk egy csomo mindenkinek mas errol a velemenye ;) Tovabbi gyonyoru mosolygos reggeleket kivanok :) Marcsy

    VálaszTörlés
  2. Most olvastam el ezt a posztodat. Hát, elég finom voltál. :-) Pedig a Névtelenkék szó szerint bunkók voltak veled! Szerintem lépj túl ezen, nem érdemes velük foglalkozni.

    VálaszTörlés
  3. Nyílt blogod van, ország-világ előtt megmondtad a frankót, hogy 40 percig hagytad sírni a 10 hónapos bébit. Ilyenkor biza akkor vállalni kell a mindenféle -negatívat is- kritikákat.

    Nem megbántásképp, és ez nemcsak neked szól... de miért jó, hogy nyitott a blogotok? Az intim életeteket vadidegen ember olvassa. Én nagyon nem szeretem, nemhiába lettem 4 évvel ezelőtt én is zárt blogíró.

    Jó babázást.

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. :)))

      és pont emiatt a "támadások" miatt nagyon sok ismerősöm is bezárta a blogját, pedig anno, amikor 4-5 éve elkezdődött ez a blogspotos babás blogírás, akkor még rengeteg embernek volt nyitott blogja, és ilyen támadás szinte elő se fordult...

      Törlés
    2. Hát, igen. Én is azért zàrtam be. De te küldtél kommentet olykorl nàlam, ha jól emlékszem. Aztán megjívót nem kértél. Megharagudtál? :-)

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés