Keresés ebben a blogban

2014. január 9., csütörtök

Porszívó

Működött az ajánlott módszer, beáztattam domestosba egy éjjelre a porszívó csövet, engedtem át rajta forróvizet jópárszor - és eltűnt a szag!!!! Köszi a tippeket Mindenkinek! Amúgy brutál mi jött ki belőle, mondjuk ez takonytól független szerintem, de érdemes ezt megcsinálni.
DE ma mindezek ellenére elmentünk a MediaMarktba, és kaptam egy electrolux álló, aksis porszívót. Ez régi vágyam volt, mert olyan praktikus, hogy csak lekapja az ember és körbeszalad vele akár egy-egy étkezés után, vagy amúgy is, ha épp Rupiból sok por hullik! Nagyon nagy takarításra nem alkalmas, de amúgy csúcsszuper, különösen kisgyerek mellett. Nem tudom mi szállta meg Istvánt, eddig tök ellenezte, pár hónapja amikor először felhoztam ezt, akkor közölte hogy marhaság, de ma úgy rákattant, hogy nagyon, azonnal meg akarta venni, és szétolvasta a leírást, meg próbálgatta, hogy milyen szuper:))) - tényleg az, örülök neki!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése