Keresés ebben a blogban

2012. október 15., hétfő

30. szülinap

Tegnap volt a 30. szülinapom. Igazán boldog szülinap volt ez nekem, emlékszem tavaly még annyira féltem ettől, hogy, ha nem leszek terhes, akkor milyen rosszul fogom ezt megélni - de hála Istennek, itt van a Picim a pocimban - és tegnap ajándékként annyit mozgolódott, hogy rengeteg boldog pillanatot szerzett nekem!
Nagyon jó volt az egész hétvégénk, szombat este volt a "buli" a barátokkal. Egy szuper kis beülős helyet választottunk, és éjjel 2ig ott is voltunk, szinte minden barátom eljött - igazán jó kis este volt! A lányoktól kaptam 30 darab ajándékot, amely között van: kismamafotózás, kismama masszázs, színházjegy, kismama jóga könyv, babétkezés könyv, babanapló, vásárlási utalvány, rengeteg kis apróság, mint például sminkek, vagy éppen egy bugyi - amit abból a célból kaptam, hogy majd  a szülőszobán kell viselnem:). De ami a legkedvesebb, hogy a 30 ajándék nagy részét nagyon megható levelek teszik ki, ezeket a barátnők írták, illetve van  közte olyan amit anyu, apu vagy éppen nagyi írt.....annyira jó volt ezeket olvasni, na persze a sírás erősen kerülgetett közben - vasárnap mikor magamban otthon újra olvastam, akkor végig is zokogtam ezeket a sorokat :). A fiúktól pedig annyi de annyi virágot kaptam, hogy most úgy néz ki a lakás, mint egy kis virágbolt - csodaszépek!
Vasárnap a férjecskémmel ünnepeltünk - elmentünk egy nagyon finomat vacsorázni, és Tőle is megkaptam az ajándékomat: ami egy családi címeres pecsétgyűrű. Nagyon megható ez is (vagy csak én vagyok ilyen kis érzékeny mostanság?!), ilyet a család minden tagja visel - és most én is kaptam egyet :).

Szóval csodás volt ez a szülinapi hétvége, és abba a legcsodásabb belegondolni, hogy jövőre már egy 7 hónapos kis lurkóval ünnepeljük ezt közösen!

Még pénteken megkaptam a pajzsmirigyes vérvételem eredményeit:

THYREO.STIM.H.    1.58 uIU/ML         0.40     4.20
SZABAD T3 (FT3)     3.54 pmol/L          3.10     6.80
SZABAD T4 (FT4)    12.60 pmol/L         12.00    22.00

Azt hiszem ezzel minden rendben van, szóval most lehet hogy kihagyom az Alföldi dokis kört 12.000-ért, majd 6 hét múlva már a cuki terhelés eredményekkel együtt elmegyek hozzá.

Alig várom a csütörtököt, remélem minden rendben lesz a vizgsálaton, és minden kis porcikája rendben lesz a Kicsikénknek!


4 megjegyzés:

  1. Itt is nagyon sok boldogságot kívánok neked! És ennél már csak egyre és sokkal boldogabb lesz az összes többi szülinapod a bővülő családdal (és nem csak te vagy kis érzelmes / hormonálisan érzékeny) én kívülállóként is nagyon meghatódtam a sok kedvességtől, amivel barátaid és családod kifejezték a szeretetüket.
    nagy puszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok boldogságot Eszter!!:))
    Nyáron ugyanezt a boldogságot éltem át a 18. héten a 30. szülinapomon ;)
    Millió puszi!!

    VálaszTörlés