Keresés ebben a blogban

2012. október 31., szerda

Apa is érzi a ficánkolást; torokfájás terhesen

Tegnap itthon maradtam ágyikóban, mivel eléggé fájt a torkom, nem is aludtam jó, így aztán úgy gondoltam jobb lenne pihizni, és kúrálni magam. Egész nap feküdtem ugyebár, és azt hiszem ennek közszönhetően Isti baba nagyon aktív volt. Egész nap mozgolódott, és amikor este megjött a férjem a melóból gyorsan mondtam neki, hogy jöjjön, üljön ide mellém, és tegye a kezét azonnal a hasamra. Alig telt el pár másodperc és a kicsi fiunk akkorát rugott a tenyerébe!!!!! Olyan jó volt, végre ők is felvették a kapcsolatot, annyira örültünk neki :))))))

Egyébként ma sem vagyok még valami fényesen. Vagyis a tegnapihoz képest azért jobban érzem magam, akkor nagyon meg voltam ijedve. Próbáltam elérni Zeke dokit, aki kinyomta a telómat - ennek nem igazán örültem, de mint megtudtam egy barátnőmtől külföldön van a héten. Aztán beszéltem a védőnővel, meg a háziorvossal, hogy miket szedjek, miket lehet csinálni. A lényeg, hogy ne legyek lázas. Azért biztos ami biztos alapon tegnap elküldtem a férjem a patikába, ahol miután szerzett algopyrin receptet kiváltott egy dobozzal, hogy legyen itthon láz esetére - de ne kelljen! Egész nap kúráltam magam azokkal a gyógymódokkal amik megengedettek:
- sós vizes öblögetés
- izlandi zúzmó szopogatás (más szopogató cukrok nem ajánlottak terhesség esetén)
- osscillococcilum
- hagymatea: mert mint megtudtam ebből tea kell! Reggel még csak anniyt tudtam hogy a vöröshagyma és fokhagyma jót tesz - na le is préseltettem a férjemmel egy hagymát, hogy megiszom a levét. Ő, hogy tutira menjünk belenyomott 4 gerezd fokhagymát a pohárba, összekevertem kis narancslével, és gondoltam akkor iszom is....na 3 nagy kortyot leküldtem, majd hirtelen iszonyat gyomorgörcs, és mintha lángolt volna a nyelőcsövem, a gyomrom, és mindenem!Szegény pindurom a pociban - biztosan ő is érezte ezt a borzalmas ízt, amivel okos anyukája próbálja kúrálgatni magát :). Tiszta hülye vagyok, eléggé fájt egy ideig, de ettem rá kenyeret, és fél ór után jobb lett a hasam. Délután a neten utánanéztem, hogy hagymateát kell inni, nem pedig nyersen a levét - ezt pedig a hagyma külső barna héjából kell főzni. Egész iható, le is küldtem pár csészével belőle.
- kálcium pezsgőtabletta
- rengeteg c vitamin
- mézes tea
- sok gyümölcs
Ezek után már egészen jól alukáltam, ma reggelre meg sokkal jobb lett a torkom. Sajnos még bennem van ez a náthás, kicsit torokfájós érzés - de ma is ágyban maradok, pihenek, és nyomatom ezt a sok csodaszert! Jó lenne holnapra meggyógyulni, mert a tervek szerint mennénk le balcsira, ahova lecsődítettünk vagy 15 barátot, és ciki lenne lemondani - a férjem egyenesen kizártnak tartja ezt. Azért mondtam neki, hogy most az egészség az első, hiszen itt van a hasamban a kisfiunk, ezzel azért egyetértett, de most reménykedem, hogy holnapra már tényleg jól leszek.

Nem is írtam, de hétfő este áthívott magához egy szomszédunk itt a lakóparkban, és kaptunk tőlük kölcsönbe egy babakádat állvánnyal, meg egy piszkos-pelus szemetest. Ezek azt hiszem az első igazi babás cuccaink. Nagyon aranyosak hogy kölcsönadták!

Jaj és még egy hír, amiről nem számoltam be: hétfő este megszületett egy kedves barátnőm, és egyben olvasóm kislánya. Annyira meghatott ez a hír! Valahogy az, hogy tudom miken mentek ők keresztül, és hogy együtt ültem vele annyi dokinál, annyi kivizsgáláson mentünk át egyszerre  - ezek miatt annyira megérintett a dolog, annyira bele tudtam magam élni abba a boldogságba amit most ők érezhetnek, hogy ott a kezükben a kicsibabájuk! Itt is nagyon sok boldogságot kívánok nekik, igazán megérdemlik!!!!!!!!!!

1 megjegyzés: