Keresés ebben a blogban

2012. október 3., szerda

Kismama jóga, tali a fórumos csajokkal

Tegnap délelőtt voltam először kismama jógán. Nagyon jó volt, az Amasole yoga stúdióban voltam. Kicsit persze belassult a dolog nekem, igazából talán kicsit sokat beszélt a csajszi aki tartotta, de egyébként nagyon szimpi volt. Volt hosszas relaxáció a végén, meg gátizom torna, előtte meg sok lazító gyakorlat, amik nagyon jól estek. Eléggé fájt a vállam már előtte napok óta, ez azonnal nyomtalanul eltűnt. Ami a legcukibb, hogy van olyan rész, amikor ilyen kapcsolatfelvétel van a babával, beszélgetsz vele, elmondod mit szeretnél vele kapcsolatban, stb....:)

Délután fórumos csajokkal volt találkozónk. Annyira szuper volt, kb. egy éve volt először ilyen tali, akkor még alig ismertük egymást, de azóta ez annyit változott. Minden kis féltett titkunkat tudjuk a másikról, ők például rendszeres olvasói a blognak is. Szóval nagyon jó volt, és ami a legjobb volt, hogy egy év alatt annyi kisbaba született, illetve annyian lettünk terhesek - ez azért csodálatos! És remélem ez a sorozat folytatódik, és hamarosan mindenki a kisbabájával jön majd ezekre az alkalmakra!
Kaptam kölcsön egy könyvet, az a címe: Lelki köldökzsinór. Nagyon jókat hallottam róla, szóval kíváncsi leszek. 

Ma megkaptam az új iphone-t! Eléggé váratlanul ért, már ki is szállították ma az irodába, nagyon szuper :) - és ezzel fogom majd fotózni az én kicsi fiamat - az tuti, hogy rengeteg kép lesz róla majd benne! Nagyon szépséges, hófehér!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése