Keresés ebben a blogban

2012. december 23., vasárnap

200. nap :)

Holnap karácsony!!! És esik a hó :), és itt van a pocimban az én legdrágább Kincsem :))) - azt  hiszem hogy minden adott egy csodás karácsonyhoz. Elolvasva a tavaly ilyenkori bejegyzéseimet el sem hiszem, hogy mennyi minden változott 1 év alatt - de igazából nem is olyan sok minden, csak egy nagyon nagyon fontos dolog, és pedig hogy babát várok, itt van a szívem alatt a kisfiam, aki márciusban megszületik majd!!!!!!!!!!!!!!!! És ettől a változástól most a boldogságtól sírok, tavaly pedig ilyenkor a keserűség és a csalódottság hozta elő a könnyeimet.....kívánom, hogy mihamrabb Mindenki aki erre vágyik átélje ezt az érzést, mert ennél tényleg nincs nagyobb és őszintébb öröm....(talán csak majd jövőre, ha itt kúszik majd köztünk Istike a karácsonyfa alatt).

Ma tartunk egyébként a 200. napon! És 80 nap mulva születik meg majd hivatalosan Istvánunk.

El is felejtettem írni azt hiszem, hogy voltam Kiss Emese doktronőnél, még szerdán....nagyon aranyos volt, már legközelebb csak a szülés után 6 héttel kell visszamennem. Vett vért, annak az eredménye miatt kell telefonon jelentkeznem januárban. Ami megint kicsit elgondolkodtató, hogy ő most is kiemelte, hogy a clexane-t mindenképp végig, sőt szülés utáni 6. hétig használjam. Mert ez veszélyes trombózisos állapot, és sokkal nagyobb kockázat elhagyni.....jaj mit fog szólni ehhez Zeke doki?!?!

A kézzsibbadásról írtam, hogy a masszázs jót tesz neki, de mostanság megint eléggé eldurvult...és szerintem ezzel összefüggésben de nem tudom pontosan miért, talán a sok süti sütés sem használt neki, olyan mintha inhüvelygyulladás lenne a bal kezemben....eléggé fáj, persze most kímélem, de hát szerintem eddig sem nagyon erőltettem! Persze ez is olyan hogy simán kibírható, csak a babócám legyen jól!!!!

1 megjegyzés:

  1. Boldog karácsonyt, Eszter! Tudod, ez az utolsó kééééétszemélyesetek! Belegondoltál már ebbe?

    VálaszTörlés