Keresés ebben a blogban

2012. december 18., kedd

Babát vár az egyik legjobb barátnőm :)

Terhes az egyik legjobb barátnőm!!! Tegnap mondta el, nagyon friss a dolog, még csak tegnap csinálta a tesztet, de én úgy örülök! Mindig is azt beszéltük, hogy milyen jó lenne együtt terhesnek lenni.... na ez kicsit elcsúszott, nekik már ez második baba lesz, kistesó, de sebaj - mégiscsak megtörténik, és ez fantasztikus! Képzeljétek elsőre összejött nekik. Csodálatos! Azért igazán most érzem a különbséget, hogy egy ilyen hír hallatán régen, amikor én még nem vártam babát bár biztosan örültem volna, de nagyon igazságtalannak éreztem volna a dolgokat - most viszont teljes szívből örülök anélkül, hogy a saját nyomoromra kéne gondolnom, hiszen az már nincs, én is babócát várok, aki 12 ht múlva meg is születik egészségben!
Mostmár csak a másik legjobb barátnőm essen teherbe de gyorsan, ők már régóta várnak a babára, és már nagyon megérdemlik hogy hozzájuk is jöjjön el ez a boldogság!

Tegnap volt a festő nálunk, januárban jönnek, kb 14-e körül, a síelés után. Azt mondtk 3 nap alatt meg lesznek, már csak a pontos designt kell kitalálunk. Az tuti hogy kk-fehér, és valami csíkos, de még nem tudjuk pontosan, de lassan meg kell tervezni a részleteket!

Beindult a karácsonyi nagyüzemi sütés. Tegnap mézeskalácsot csinálta, vagy 200db-t, ma linzer lesz, holnap moszkauer, utána meg mézeskrémes....legalábbis ezek a tervek. Aztán majd meglátjuk mit bírok, mert be kell valljam azért eléggé kifáradtam tegnap estére. De ugyanakkor meg boldog karácsonyi hangulat volt, és ez csodás. Tavaly is mint egy megszállott sütöttem ilynekor, de akkor bánatomban. És olyan jó, hogy most ha nem is lesz annyi süti, de itt rugdal közben Istike a pocimban - és igazán boldogok vagyunk!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése