Keresés ebben a blogban

2012. december 6., csütörtök

26. hét :))))))))))))

És eltelet egy újabb hét:
"Már szinte mindet tud, amit egy újszülött! Mosolyog, kaparászik, szopja az ujját, csuklik. Ez utóbbi sokakat meglep, vagy szórakoztat, hiszen a mama hasán érezhető, sőt látható is lehet a ritmikus mozgás. A csuklás szerepéről még vita folyik tudós berkekben. A leginkább elfogadott nézet, hogy a légzésben résztvevő rekeszizom edzésére szolgál."

Jól vagyunk, sokkal jobban, és ez annyira jó! Úgy várom a 19-i 4D UH-t, annyira szeretném már megnézni amint ezeket a dolgokat csinálja Istike odabent, nagyon kíváncsi vagyok a kis pofijára.

Kedden megittam a cukroslöttyöt, Anyu elkísért, így egész jól el is ment az a 2 óra. A reggeli cukrom 4,7 volt...az rendben van. A többinek még nincs eredménye, vagyis már biztosan kész van, Zeke majd elhozza nekem hétfőn a rendelőjébe, és akkor megbeszéjük. Csináltak még nagylabort is, meg kértem TSH, T3, T4-et is, legalább ezzel sem kellett fizetős helyre mennem, remélem rendben lesz minden eredmény.

Tegnap alig rugdosott István. Mostanában eléggé elkényeztetett, mert tényleg sok rugdosás volt, és annyira élveztem. Erre tegnap alig-alig...éjjel fel is ébredtem, és nem tudtam visszaaludni vagy 2 órát, úgy vártam, hogy rugjon egyet, de semmi....vagyis talán mintha, de nem tudom....ma reggel elővettem a szívhanghallgatómat, pedig ezer éve nem használtuk, persze minden rendben, azonnal meglett a csodás kis szívverés - szóval megnyugodtam, de mozogni azóta sem mozgott nagyon, szóval mondtam is neki, hogy egyet-kettőt csak a kedvemért igazán rughatna! Lehet kéne egy kis csokit ennem.... Tudom, hülyeség ez, és nem szabad ilyenekre rákattanni, de hát könnyű azt mondani!

Holnap megyünk Bécsbe. Egy ottalvásos kis kiruccanás, karácsonyozás lesz. Várom nagyon, mindig olyan jó a hangulat!

1 megjegyzés:

  1. ne parázz! :) kicsit elfáradt a sok igazgalomban mostanában, és pihizik. Nyugi!

    VálaszTörlés