Keresés ebben a blogban

2012. december 24., hétfő

BOLDOG KARÁCSONY - és Mindenkinek ugyanezt kívánom!

Mindenkinek nagyon boldog, örömteli karácsonyt kívánok!!!!! Nekünk azt hiszem, most minden adott a boldogságra - és remélem hogy ez Mindenkinek hamarosan így lesz, ha éppen most még nem is így lenne.
Annyira úgy érzem, hogy telis tele van a szívem szeretettel, és hálával azért, hogy ez a karácsonyunk végre más, végre úton van hozzánk is az igazi boldogságot hozó kisbaba, szinte már itt van a célegyenesben - még 79 nap, és a kezemben tarthatom Őt! Remélem, hogy az is, aki netán hasonlóan szomorúan áll most ehhez az egészhez, mint én tavaly tud egy kis erőt meríteni innen, mert bizony bármilyen hihtetelen is, és az volt tavaly még számomra is, mindenkinek elérkezik a csoda, aki igazán bízik benne, és küzd érte!
Köszönöm, hogy annyi kedvességet írtatok nekünk, és ilyen sokan tudom hogy velünk vagytok, drukkoltok!

BOLDOG KARÁCSONYT!!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter! Jó volt olvasni a soraidat! Tényleg, nagy örömben van részetek. Nekem-nekünk ez volt a legbánatosabb Karácsonyunk, 24-én derült ki, hogy a 6. lombikunk sem sikerült. Gondolom, nem kell azt tovább ragozni, hogy mit érzünk. Olvastam, hogy a megtapadásról írtál, tudnál nekem infót küldeni emailben, hogy hol lehet ebben a kérdésben elmélyedni, mert nálunk mindig a megtapadás marad ki, addig jól mennek a dolgok, megköszönöm, ha írsz infót: ataliekukacfreemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      Küldtem Neked emailt, nem tidom megkaptad-e??? Ha nem akkor lszi jelentkezz újra, mert szívesen segítek bármiben, ha tudok!
      E.

      Törlés