Keresés ebben a blogban

2012. december 10., hétfő

Paramami

Igazi paramami voltam csütörtökön. Már napközben irtam,hogy kevesebbet mozog a babóca...na estére teljesen ráparáztam erre! Egyedül voltam otthon,és csak egyre ezen pörögtem. Persze hallgattam szivhangot,minden rendben volt,a forumos csajok is nyugtatgattak,de mégsem voltam nyugodt. A neten találtam, hogy a Csillagvárban is van 4D uh, és úgy döntöttem, hogy felhívom őket, és ha van hely, akkor elmegyek, mert úgy éreztem nem akarok Bácsnek nekivágni másnak reggel úgy hogy parázok. Persze arra számítottam, hogy fél5kor már nem kapok aznapra időpontot, de kaptam! Természetesen Istike teljesen jól van, és csupán azért nem éreztem annyira mozgásokat, mert behúzta magát a kis drága teljesen a méhlepény alá. Ez ugy nálam mellsőfalon, a fundisban helyezkedik el, és még a kis lábait is odahúzta be. Emiatt a 4D-n amúgy nem is lehetett olyan jól látni a kis pofiját, de nem is ez számított, hanem az hogy teljesen jól van! És már 932 g :)))))). Azért persze lett róla egy sztárfotó, amin szerintem iszonyat cuki kis husi pofija van:

Na mondanom sem kell az uh alatt rugott kettő olyat, hogy ha azt hamarabb csinálja, akkor biztos nem rohanok elkölteni ennyi pénzt erre. A férjem jól leszidott, hogy minek mentem, miért nem tudok nyugodt lenni, de aztán meggyőztem, hogy annyira szükségem volt most erre, és tényleg nem szoktam rohangálni extrában uhk-ra,  aztán meglátta a képet, és persze már ő is csak mosolygott! Tudom, hogy valahol gáz, hogy nem bírtam ki máig, amikor is úgyis megyek Zekéhez, de egyébként olyan jó volt látni Őt végre jó minőségben is, annyira jó, minden nap nézegetem, és olyan szép! Régebben ruhákra gondolkodás nélkül költöttem el ennyi pénzt, hát most úgysem veszek magamanak nagyon semmi rucit, szóval megérdemeltük és kész! Azóta rendes kisfiú, mert megint rugdos rendesen, remélem ezt folytatja tovább is.

Pénteken kimentünk Bécsbe. Nagyon jó volt, de persze hulla fárasztó. Azért szerintem egész jól bírtam. Egész nap jöttünk-mentünk, és persze szombaton is. Nézegettünk babarucikat is, de minden méreg drága volt, pl a Ralph Laurenben egy kis póló 30 EUR, szóval nem vettünk ilyenket, csak nyálat csorgattunk -  de nagyon jó kis kikapcsolódás volt!
Vasárnap pedig voltunka Moms2mom vásáron. Na itt 6000, - Ft-ból egész szépen bevásároltunk, amiket vettünk:
- GAP kabát (ez 6-12 hós korban jó)
- 2 db kötött kis kardigán, kék-fehér csíkos és kék, gyönyörű csont gombokkal
- hálózsák
- egy kis kezeslábas amiben haza is hozzuk majd Istikét a kórházból
- Esprit tréning naci
- kék-fehér csíkos ing
Ezek mind inkább ilyen "utcai" rucik, vagyis olyanok amikben kivinni, ide-oda vinni jó a babócát. Rugdalózókat és bodykat valahogy nem akartam ott venni, mert azok téyleg használtnak tűntek ezekkel ellentétben. Azokból majd veszünk újakat azt hiszem, meg renélem még kapunk is pár dolgot majd kölcsönbe. A legaranyosabb, hogy megcsináltattuk a szekrényket, beépítettet az előszobába, ez a babszoba bejáratánál van, és ez lesz Istvánka ruhásszekrénye - olyan jó, a vásárolt cuccokat bele is pakoltuk (persze majd még kimossuk) de olyan fantasztikus érzés, hogy a kisfiunk ruhácskáit pakoljuk az ő kis szekrényébe!!!!! Néha csak kinyitom a szekrényt és nézegetem benne a kis babaruhákat.......úgy várom már a márciust hogy a kezemben foghassam Istit!

Jaj még nem is írtam, vettem egy cuki matrózos fogast a vaterán, ez a babaszoba első darabja:

Lassan ki kell találnunk a festéssel mi lesz, be kell kérni arra is az ajánlatokat, hogy januárban majd csinálhassuk.

Remélem minden rendben lesz a vérvétel eredményekkel Zekénél, ma majd megbeszéljük őket. Holnap beszámolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése