Keresés ebben a blogban

2012. december 3., hétfő

Már csak 100 nap, és megszületik Istvánunk!

Leaglábbis a tervek szerint, aztán majd meglátjuk mennyire lesz pontos baba, de a kiírt napig most 100 nap van hátra egészen pontosan :). Remélem ez a 100 nap mostmár boldogan, nyugalomban, aggodalom mentesen, békésen fog eltelni - és a végén egészségebn megszületik a kisfiunk!

Nagyon köszönöm Mindenkinek a kedves szavakat, és, hogy ennyien éreztem hogy itt vagytok velünk, és gondoltok ránk ez után a rémes történet után - nagyon jól esett!

Hála Istennek, sokkal jobban vagyok, és komolyan mondom napról-napra jobban. Istibaba is jól van szerintem, sokat rugdos, és ezzel nyugtatja anyukáját, szóval rendes gyerkőc. Na persze várom a jövő hétfőt, amikor újra megyünk Zeke dokihoz uh-ra, de mikor nem vártam én egy uh-t?! :). A medence csontom is egyre kevésbé fáj, tényleg első pár nap alig tudtam megfordulni az ágyban, mostmeg már sokkal jobb, szinte alig-alig fáj. A lábamon a sebeknek még kell idő, de azt hiszem az a legkevesebb! Lelkileg is ahogy mulik az idő úgy jobb és jobb....ma már itthon maradtam egyedül délelőtt, eddig erre sem bírtam gondolni. Még kutyasétit nem mertem bevállalni azóta, nem akarok arra menni ahol történt, legalábbis egyedül még nem - de ma délután majd a férjemmel kisétálunk, és remélem akkor ezen a félelmen is túljutok.
A hétvégén most sem ültünk itthon...de igaza is volt a férjemnek, ki kell mozdulni, nem szabad a 4fal között rágni magunkat, így szombaton családi ebéden voltunk, vasárnap pedig kolbásztöltésen barátokkal. Jól éreztem magam, persze hamarabb fáradtam, pedig szinte végig üldögéltem, de jót tett kikapcsolódni!

19-én megyünk majd a 4D ultrahangra. Úgy döntöttünk elhívjuk a Nagyikat is magunkkal, biztos nagy élmény lenne nekik. Anyu persze alig várja, és nagyon örül. Anyósom, akit szombaton kérdeztünk meg, annyit mondott, hogy neki elég lesz megnézni DVD-n is....na ezt hova tegyem?! Pedig tudom, hogy várja ő is az unokáját, és szeret minket, és tényleg soha semmi bajom nincs vele, mert aranyos és kedves, de olyan fura dologk ezek. Igazából azt hiszem a férjemnek esik rosszul inkább...de úgy vagyunk vele, hogy elkönyveljük, hogy ő ilyen, nem tudjuk miért, de hagyjuk ezt az egészet inkább - én úgyis biztos vagyok benne, hogy ha megszületik Istike, akkor imádni fogja, és akkor már ezek nem fognak számítani! Szóval nincs harag vagy sértődés emiatt, de azért leírtam, mert azt nem tagadhatom, hogy nem foglalkoztat a dolog....de majd megnézi DVD-n, ahogy a többiek is! Úgy várom, biztis cuki lesz, annyira kíváncsi vagyok a kis pofijára! A Zeke dokinál levő UH azért eléggé őskövület, és leginkább csak halvány árnyékokat látunk mindig, szóval jó lesz nagyon újra látni úgy igazán, jó minőségben Istit!

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,
    Örülök hogy jobban vagy! A továbbiakban kellemes, nyugodt babavárós 100 napot kívánok!
    Enikő

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem akarlak elkeseríteni, de az anyósoddal szerintem ez csak egyre rosszabb lesz. Mert ha már megszületik Istvánka és úgy tesz majd egy ilyen megjegyzést, az sokkal, de sokkal rosszabbul fog Neked esni, mint most. A férjed pedig 2 part között fog állni. Nem tudom mennyire vagytok egy megbeszélős család, de lehet, hogy jobb lenne ezt még most kibeszélni.
    Te csak pihenj sokat, minden jót Nektek!
    Dorka

    VálaszTörlés