Keresés ebben a blogban

2012. május 22., kedd

Asztrológus

Tegnap megjártam az asztrológust. Egy kedves középkorú hölgynél voltam, és igazából jó élmény volt az egész, örülök, hogy elmentem. Eddig azért óckodtam annyira ettől, mivel valahogy olyan istenkáromlásnak hittem, és úgy éreztem nem igazán összeegyeztethető ez a vallással - de ebben nagyon kellemesen csalódtam. Kiderült az hölgyről, hogy ő is vallásos, sőt nagyon is vallásos, és mesélt arról is, hogy hogyan fér meg ez a két dolog egymás mellett - azt mondta igazából a végső dolgok úgyis fent dőlnek el, de ő azért a bolygók állásából látja, hogy van e már valamire lehetőség vagy nem.
Először adott egy jellemzést a személyiségemről, ami szerintem eléggé találó volt - majd ugyanezt megnéztük a férjemnél is, akinál már annyira nem volt találó, de azért távol sem állt a dolgoktól. Megnézte a házasságunkat, azt mondta, hogy ez egy nagyon jó, karmikus kapcsolat, és hogy kitart egy életen át. Ami érdekes volt, hogy megkérdezte, hogy állok valamiféle kapcsolatban a joggal? Pedig nem úgy mutatkoztam be, hogy dr....., szóval elképzelni se tudom, hogy ezt honnan vette, vagy hogy rám van e írva - de állítólag a bolygók ezt megmutatták. A karrert tekintve at mondta jó helyen vagyok most, minidg lesz pénze a családunknak, és hogy ő annyi változást lát, hogy hamarosan otthon folytatom a karrierem, azaz az anya szerepet veszem fel. Na innentől indul az izgalom ugyebár: véleménye szerint eddig esélyem sem lett volna teherbe esni, mivel a bolygó állások eddig nem olyanok voltak. Most, ez évtől már változás van, és véleménye szerint ezen év augusztusa és jövő év eleje között meg kell foganjon a kisbabánk. Ő egyértelműen gyereket látott már a jövő évre mellettünk, tehát jövőre meg kell születnie a babának. Aztán ezt több szemszögből is alátámasztotta, megnéztem a férjem részéről is, és minden ezt erősítette meg. Ez után mondtam el neki, hogy igazából mi már nagyon régóta várunk babára, és hogy lombikozunk is. Megnéztük, hogy a következő hónap, amikor a lombik lesz ideális lehet e a babafoganására - azt mondta, hogy szerinte van rá esély, de ő az augusztust tartja a legjobbank, illetve attól kezdve az őszi időszakot. Na persze ettől még nem fogom eltolnia lombikot!
Igazából ez egy kis megnyugtatás volt, egy kis kapasztkodó, hogy ő is látja már a babát, nincs már messze, már nem kell sokat várni. Érdekes, de felhozta ő is (amit egyébként eddig minden ilyen természetgyógyász jellegű ember akinél voltam), hogy szerinte nem kellene nekem az a lombik, teljesen egészséges vagyok, és szerinte természetes úton lesz gyerekünk.
Végül azt mondta, hogy kérjem a felsőbb erőket hogy segítsenek, és ha vallásos vagyok, akkor imádkozzak Szent Antalhoz és Szent Ritához, mert ők segítenek.

Összeségében jó élmény volt, akkor ha azt mondta hogy még nem is látja a babát vagy ilyesmi, akkor tutira kiakadtam volna, de ez így jó volt - mondjuk a júniusi lombikot mivel kicsit korainak látta, ez kicsit persze bennem motoszkál - de lehet hogy nem is baj, hogy nincsenek túlzott elvárásaim!

Holnap reggel TNF-aplha vérvétel - jaj tényleg Lányok, hogy sikerült a mai vérvétel Nektek? Ha olvastok írjátok meg!
Délután Alföldihez megyek.
Csütörtökön meg indul a gonapeptyl - és magamnak kell beadnom, mert a férjem nincs itthon! JAJJJJJ!

3 megjegyzés:

  1. Eszter ezek igazán megnyugtató hírek. És egy újabb jel (sztem), hogy lehet nem kéne erőltetni ezt a mostani lombikot. Félre ne értsd nem akarok beleszólni, meg megmondani az okosságot, ebbe senki sem szólhat igazán bele, csak külső szemlélőként minden jel arra mutat, hogy várnotok kellene. Talán ha picit várnátok még, akkor addig elintéződhetne az IVIG, és ha 0.ként megkapnád, akkor még spontán is összejöhetne a várva várt baba, erről pont ma is beszéltünk. De ha spontán nem is, akkor lombikkal mentek majd biztosra.
    Tudom sok a ha, meg talán, és elképzelni sem tudom, min mentél keresztül. De lehet ha te is megpróbálnál kicsit hátralépni, és kívűlről ránézni a kálváriátokra, akkor rájönnél, hogy minden és mindenki azon van, hogy nektek babátok legyen, és lesz is, ezen 1-2 hónap "késlekedés" sem változtat semmit.
    Remélem nem bántottalak meg a véleményemmel.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eszter!

    Meg tudnád adni nekem az asztrológus nevét, telefonszámát? Én ezen a karácsonyon mentem keresztül azon, amin Te tavaly karácsonykor. Már régóta kacérkodtam egy asztrológus meglátogatásával, de nem tudtam, hogy merre induljak. Előre is köszönöm! Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, Lénárt Krisztina a neve és a száma: 06/308529799

      Törlés