Keresés ebben a blogban

2012. május 14., hétfő

Sok-sok intézni való ami a héten vár rám....

A hétvége jól telt, balatonon voltunk, szombaton még tök jó időnk volt, csomót kertészkedtünk, szóval jó kis kikapcsolódás volt.
Sajnos ma már meló van,és nagyon sok minden összejött mostanra, minidg ez van, az őszi lombik előtt is ez volt, hogy az utolsó pillanatig intéztem egy csomó stresszes hülyeséget - és félek, hogy most is ez lesz. A férjem persze mondogatja, hogy majd ő segít, hogy ne nekem kelljen csinálni ezt, de hát nem tudja helyettem intézni, mert ezt én tudom csak, én vagyok benne, én tudok felszámolást csinálni, én tudok a vámosokkal egyeztetetni, ha valaki nincs benne ezekben a dolgokban, akkor egyszerűen nem tud segteni, mert elmagyarázni hosszabb, mint megcsinálni, szóval nyomom ezerrel a dolgokat, és igyekszem nyugodt lenni, de basszus úgy félek, hogy most sokat stresszelek -mert ezt érzem, és nagyon félek hogy ez árt nekünk!Valahogy most minden összejött: meló is stresszes és sok, magánéletben is sok minden van - nagyi lakásából ki kell tenni a nem fizető bérlőt, és persze ki más csinálja ezt, mint én, stb....szóval minden határidős, és most kell azonnal, és valahogy úgy érzem sok ez most nekem, mert mindemelett intéznem kell az alloimmun dolgokat, illetve az iviget ha szükséges, szóval már csak az orvosi dolgok bőven elegendőek lennének, de most annyi minden van melette. Kicsit azon gondolkozom, hogy ne toljuk e el a lombikot egy hónappal - persze ebbe egyfelől beleszakadna a szívem, mert már annyira várom, és annyira szeretném, ha ez haladna, és végre terhes lennék, és végre újra lenne igazán esélyünk, szóval ezt szeretném a legeslegjobban, de annyi minden van, ami miatt stresszesebb vagyok mint kéne, és tudom hogy ez nem jó, sőt, nagyon ártalmas, mert hiszem, hogy a múltkor a jó idegállapot nagyon sokat segített..........szóval most emiatt bizonytalankodom kicsit........mindegy, remélem most ezen a héten sok minden elrendeződik, és akkor kicsit lenyugodhatok, és akkor mehet is minden az eredeti terv szerint........
És nem elég, hogy ennyi a meló, de holnap reggel megyek Fülöphöz, remélem mond valami okosat, és remélem lesz lehetsőég elintézni a TNA-alpha szűrést is, és nem nekem kell anank is utána menni, hanem adot lesz valahol a lehetőség, mert ahhozmost nem nagyon lenne kedvem. Fülöp után pedig egyenesen megyek Zekéhez, vele is egyeztetni kell, hogy mikor mi lesz, sőt fel is kell írnia a gonapeptylt, mert jövő héttől már lehet hogy el is kell kezdenem szúrni.
Szerda délután meg megyünk a gyámhivatalba, megjött a hivatalos behívó, délután 15:00-ra várnak minket, kíváncsi vagyok mi lesz - ehhez is még össze kell addig gyűjteni minden papírt (születési, házassági anyakönyvik, jövedelemigazolások...). Remélem ez itt végződik is, és nem lesz több kör ebből, jó lenne, ha meg is hoznák akkor most a határozatot, és ez a dolog lerendeződne.
Csináltatnom kellene még egy pajzsmirigy kontrollt, és elmenni Alföldihez - ezt szerintem jövő hétre hagyom, de ezen a héten mindenképp be kell jelentkeznem oda is.

Szóval ahogy látjátok van bőven teendőm........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése