Keresés ebben a blogban

2012. május 24., csütörtök

START: első gonanpeptyl beadva!

Elindultunk! A mai nap reggel beadtam az első gonanpeptylt - ez volt magamnak a kis névnapi ajándékom, mivel sajnos egyedül vagyok egész héten, így saját magamat kellett hasbadöfnöm, az én kedves férjem csak holnap este jön haza. Eléggé féltem, utálom magamat szurkálni, különösen ezzel a nagy adag, csípős gonapeptyllel - de nem is volt vészes, csak kell egy nagy levegő, és beszúrni, utána meg már sima ügy.
Lényeg ami lényeg, eldördült a start pisztoly, és alig várom hogy végre tényleg célba érjek!!!!
Sokan kérdeztétek, tanácsoltátok, hogy nem akarjuk e elhalasztani az egészet, amíg meg lesz az oep, vagy tisztázódnak a dolgok - gondolkodtam rajta sokat, de egyszerűen annyira vártam már ezt hogy kezdhessünk. Tudom, hogy hülyén hangzik, hogy miért nem bírok ki még egy hónapot, hiszen az semmi, de egyszerűen ami eddig volt bennem bizonytalanság és stressz, az most úgy érzem, hogy mióta meghoztam a döntést, hogy csináljuk, és ma reggel beszúrtam az eslő injekciót el is szállt - és mostmár egyszerűen csak nagyon várom, hogy sikerüljön, megkapjam a 3 (mert most enyit szeretnék vissza) szépséges embriómat, és utána a vérvételen egy szép magas hcg-t produkáljak! A fő oka a dilemmámnak, hogy halasszunk e a stressz volt, de ha ez az állapot igaz, ahogy ma érzem magam, akkor minden rendben lesz, és jól döntöttel :).
Jövő héten megyek pénteken Papp Csabához, leegyeztetem vele, hogy be tudja e adni a fizetős IVIG-et, és ha netán csoda folytán közben mégis lenne OEP határozat, akkor pedig az lesz.

Azért beszámolok tegnap esti látogatásomról Alföldi doktor úrnál, vittem az eredményeimet, és ahogy az várható is volt, mivel a prolaktinom alacsony lett kicsit, ezért azt mondta, hogy csökkentsük le a Bromocriptinemet 3/4 szemre az 1 helyett. Marhára örülök, hogy mostantól akkor les még egy mini gyógyszerem amit apríthatok, ez olyan nehéz meló, de sebaj. A TSH-mra, ami 0,84 lett azt mondta, hogy ez jó így, és hogy ő nem csökkentené le az Lthyroxint, különösen, hogy most jön a lombik, aminél jobb ha kicsit akár többet is szedek. Végül kikérdeztem még, hogy mi a véleménye az Intralipid kezelésről, ismeri e, és hogy esetleg hajlandó lenne e beadni ilyet - na erre tök elutasító volt, de ezen nem is lepődök meg, ugyan ismeri a szert, de szerinte nem olyan jó, mint az IVIG, de a beadását abszolút nem vállalja, azt mondta, hogy ehhez keressek immonulógust, ha ezt akarom, de ő inkább IVIGEt ajánl. Nem is vártam Tőle többet, tipikus - komolyan ezek az endokrinológusok a legnagyobb királyok, még csak vizsgálatot sem kell csinálniuk, egyszerűen csak ránéznek a labor papírokra, amin vannak referencia értékek, majd közlik, hogy ez túl magas, túl alacsony e, ami egyébként mindenkinek egyértelmű, és felírja hogy milyen gyóygszert ad, majd elkér 12.000 ezret! Na nem háborgok, tudtam hogy ez lesz, de valahogy mégis minidg felháborodom rajta. De nem is pazarlok erre több szót.

A lényeg, hogy mostantól minden élesben, hajrá szurik!!!!!!!!!!!!! (remélem nem kékül be a helyük durván, mert ez a fürdőruhaszezonban eléggé szívás)

5 megjegyzés:

  1. Eszter ezerrel szurkolok Nektek! Minden a lehető legnagyobb rendben lesz! A fürdőruha szezon miatt meg ne aggódj, mivel minden jól fog menni, és akkor bizony úgysem napoztathatod a pocakodat! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszter,
      Megy a drukk! olvaslak ám most is szorgalmasan :)
      Nekünk augusztusban lesz a következő lombik. Közben voltam egy lapar és hisztero műtéten, kivették az elzáródott petevezetékem. Ez is hozzájárult az eddigi sikertelenséghez. Közben dokit váltottunk, most Krizsa doktorhoz járunk. Reméljük ez a sok minden sikerre vezet majd minket is :)
      Drukkolok nektek! Hajrá szurik!
      Enikő

      Törlés
    2. Enikő!
      Nagyon köszönöm hogy drukkolsz, és továbbra is velünk vagy. Szuper hogy túl vagy egy laparhiszterón, nem lehetett kellemes, de biztos vagyok benne, hogy ez sokat jelent, és mostmár egyenes az út a sikerhez! Krizsa doki meg, ahogy hallottam nagyon aranyos, és jó orvos, szóval jó kezekben lesztek :)
      puszi Nektek

      Törlés
    3. Szera, köszi, hogy szorítasz - és nagyon jól megfogalmaztad a dolgot, reméljük így lesz ahogy mondtad, hogy nem lesz hassüttetés, mert már benne lesz/lesznek a kisbabáink :)

      Törlés
  2. Eszter, szerintem jól teszitek, h nem halasztjátok el a lombikot, ez a káosz az alloimmun vizsgálatok/OEP engedéllyel nem biztos, hogy pl a köv hónapra megoldódnak - akkor megint ugyanaz a stressz lenne. Bár gondolom nem hiányzik, h megint IVIG-re költsetek, de remélhetőleg megéri! Én nagyon örültem, amit az asztrológusról olvastam, és hiszek benne, hogy igaza lesz!
    Szeresd a szurikat, meg a velük járó lila foltokat, ezek segítenek hozzá a kisbabához! Puszi!

    VálaszTörlés