Keresés ebben a blogban

2012. május 29., kedd

Határozat

Mai napon megkaptuk a jogerős határozatunkat a gyámhivataltól:mostantól hivatalosan is alkalmasak vagyunk egy 0-3hónapos korig csecsemő, vagy ikerpár örökbefogadására. Tudjátok nálunk ez a terv, arra az esetre ha végül a lombikokkal sem sikerülne soha. Persze nem szívesen írok erről így, hiszen mi van ha tényleg ezt az utat kell járnunk, és egyszer a gyermekünk elolvassa ezt....nem esne jól neki, pedig biztos vagyok benne, hogy ugyanúgy szeretném őt, mintha én szültem volna - szóval erről azt hiszem most többet nem is írok, de annyi biztos, hogy azért örülök, hogy kezünkben a papír, és mostmár biztosan lesz kisbabánk előbb vagy utóbb!!!!! Egyébként jól vagyok, kicsit azon aggódok, hogy jöjjön meg mihamarabb, elvileg a héten kellene, de persze ha megint egy hét késés lesz benne, akkor lehet hogy csak jövő hét. Azért fontos ez, mert jó lenne, ha beindulnának a dolgok menne a kaparás, csinálnánk az iviget, és indulna az igazi stimu is. Június 30-án hivatalas vagyok egy esküvőre, amit nem szeretnék kihagyni, és jó lenne, ha nem a beültetés utáni napra esne az, de azért szerintem bele fog férni!de izgis, egyébként is várom már, hogy igazán lehessen újra reménykedni.... Az OVSZtől egyenlőre a mai napon sem kaptam telefonhívást, hogy akkor mi van, pedig nagyon ígérgették pénteken, de ezek szerint ez is csak egy üres ígéret volt!de holnap felhívom őket, az tuti!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon sokan vállalják az örökbefogadást "B" tervnek, mint ahogy mi is. Mi május végén kaptuk meg a határozatunkat arról, hogy örökbefogadásra alkalmas szülők vagyunk. :)
    Megértelek, hogy miért döntöttetek az örökbefogadás mellett, mert mi is hasonlóan gondolkodtunk a Férjemmel és szerintem a gyermeketek is meg fogja majd érteni miért írtad így.
    Engem nagyon megnyugtat a tudat, hogy így vagy úgy édesanya leszek szerintem Neked is nagy megnyugvást ad. Persze a saját babához szorítok de ha nem úgy adná az ég akkor is szülők lesztek! :)
    (Diadora vagyok a fórumról és a TNFalfás vv-en találkoztunk is :))

    VálaszTörlés