Keresés ebben a blogban

2012. május 31., csütörtök

OEP határozat: megkaptam a méltányossági támogatást!!!!!!!!!

Képzeljétek milyen csodás hírrel hívott ma reggel Anyu: az OEPtől érkezett levelem, és megkaptam a támogatást a 3 darab IVIG kezelésre :))))))))))))))))))))))))))))))))) - HURRÁ!!!!!!!!!!! Annyira örülök, olyan jó, hogy nem kell most ezt is kifizetni - nagyon nyomasztó volt ez a sok kiadás, különösen a lombik mellett - de ezek szerint megérte ennyit utána mászkálni, és harcolni, és telefonálgatni, és személyesen bemenni, stb - mert MEGKAPTAM!!! Persze most jön az a rész, hogy akkor viszont Fülöppel kell beadatnom, és bent kell aludnom, és biztos nagyon macerás lesz mire sikerül ezt elintézni vele - de annál biztosan nem lesz macerásabb, mint ahogy ezt megszereztem....
Úgy érzem, hogy egy hatalmas kő gördült le a szivemről, ami azért volt ott, mert nagyon nyomasztott, hogy hogyan lesz kifizetve ez a sok minden - különösen ha oda jutottunk volna, hogy jöhet a 2., 3. IVIG is - az összesen már majdnem 1.000.000,- Ft - persze kifizettük volna, hiszen az azt jelentené, hogy terhes vagyok - de így még sokkal jobb lesz, és nagyon bízom benne, hogy végre tényleg babakocsi vásárlásra fogom tudni költeni amit ezen megspórolok, de jó lenne!!!!
Ez szerintem jó hír Mindenkinek, aki hasonló cipőben jár (Nóra, Neked is - hiszen Te már be is adhatod a kérelmet az eredményeddel), hiszen ezek szerint elfogadják ezt a vizsgálatot is, elég indok az, ha az NK sejtek emelkedettek.
Most úgy érzem, hogy jól indul ez a lombik, és a Jóisten segít nekünk, és hátha ez azt jelenti, hogy jól is végződik........annyira szeretném!

3 megjegyzés:

  1. Jaj Eszter annyira örülök!!!!!!!! és szorítok!!!!!!
    Persze nyilván a személyes érintettségem miatt érted különösen szorítottam és szorítok.
    Akkor megyek is OGYI-t intézni gyorsan :) és utána OEP. Eddig azért nem mentem, mert Fülöp nekem azt mondta, hogy az alloimmunok után jöhet az OGYI ha kell.
    Amit írtál anti izék, na az még nem volt. Szerinted megcsináltassam, azt kérik?

    Mindent köszönök és nagyon nagyon szorítok, és ha esetleg elakadok akkor kérdezek :)
    Nóra

    VálaszTörlés
  2. Szia Eszter és minden kedves babára váró,

    a héten elkezdtem az első petefészek stimulációm, bízva benne, hogy egyből pozitív eredménnyel zárul. (A költségek engem is aggasztanak, de mindent a cél érdekében.) Ki számíthat méltányossági támogatásra? Pontosan mi is ez? Hol érdemes pályázni lombikosoknak pl. a gyógyszerekhez?

    Üdv.: Barbara

    VálaszTörlés