Keresés ebben a blogban

2012. május 30., szerda

Telefon az OVSZ -től: megint nem lettem okosabb

Tegnapi nap mégis felhívott Kummerné az OVSZ-től. Nagyon kedves volt, de sajnos sok használható információt nem adott. Közölte, hogy ők teljes erővel azon vannak, hogy lehessen újra csinálni ezt az MLC vizsgálatot, és hogy a Petrányi professzor is minden követ megmozgat ez ügyben, de egynelőre türelmmel kell lenni, és talán 3-4 hét múlva már beindul majd valami. Mondtam neki, hogy ezt hallgatjuk régóta már, és hogy akkor ha így van, hogy per pillanat bár meg tudnák fizikailag csinálni a vizsgálatot, de nem csinálják, akkor ezt legyenek kedvesek nekem írásban leírni, mert ezt be szeretném vinni az OEP-nek, nehogy már emiatt legyen elutasítva a kérelmem. Na erre jött a hebegés-habogás, hogy hát leírni, na azt nem,és nem is tudja ki az aki aláírna nekem egy ilyen papírt, meg ilyenek. Kérdeztem, hogy akkor én meg mit csináljak - az OEP kéri tőlem ezt a vizsgálatot az IVIG támogatáshoz, és azt mondják ők erre adnak keretet az OVSZ-nek, de az OVSZ meg azt mondja nincs rá pénz, és nem csinálják, de ezt nekem nem írják le. Hát erre ő sem tudott mit mondani, végül azzal fejeztük be, hogy én hívjam fel a Petrányi professzort és vele beszéljek erről. Na ezt nem igazán értem, minek beszéljek egy nyugdíjba menő proffal??? Nekem enm ez kell!
Ma próbáltam elérni Balogh Illést az OEP-ben, de valami konferencián van, holnap majd újra próbálom - hátha ő mond valami értelmeset, hogy hogy állnak a papírjaim. De mint mondottam már nem remélek sokat ettől, csak még próbálkozom, és ütöm a vasat amíg meleg, és amíg van rá erőm.

Még nem is írtam, de az utolsó lombik óta nagyon hullik a hajam. Aggódom emiatt, biztosan a hormonoktól van, meg persze a stressztől, de ez rettenetes. Remélem nem árt olyan sokat a mostani lombik majd, mert ha ez így megy tovább, akkor lombik és ivig helyett elkezdhetek hajbeültetésre gyűjteni..... - jó persze ez nyilván túlzás, de nem tetszenek ezek a jelek, mert ebből csak azt látom, és csak azt tudom leszűrni, hogy bizony bizony azért eléggé kicsinálom magam ezzel a sok hormonos szarsággal...... - de jó lenne, ha most sikerülne, és végre már csak a terhes hormonok dolgoznánkak bennem!

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,

    hát ezek nem túl biztató hírek. Pedig annyira szurkolok, mert te mint úttörő haladsz ezen az úton előttünk, vagy legalábbis előttem.
    Azt jól értettem, hogy az eddigi lombikod is IVIG-es volt? Csak talán ott nem előtte kaptad, hanem csak beülti után, és most ugye azt szeretnéd elérni, hogy előtte is kapj?
    Csak azért kérdezek ennyit, mert én úgy néz ki pont ugyanez az eset vagyok, 4,5 félév teljesen sikertelen próbálkozás, semmi indokolt eltérés. Most Fülöp azért egy kis emelkedett prolaktint és inzulint talált erre bromo + met megy. Illetve ő azt mondta, most már menjünk mindenképp lombikra, de előtt csináltassuk meg ezt a három lépéses (vagy eddig ugye kettő) alloimmun dolgot. Ennek az első eredménye nálam kb uaz mint nálad mind ok, kivéve NK, ami nálam 31%.

    T limfocita 56
    T helper 34
    T supressor 20
    B limfocita 16
    NK limfocita 31

    Nekem mondjuk első lépés az OGYI engedély, ha jól értettem meg a helyzetet, csak azt nem tudom, hogy pl erre az NK számra már indíthatom az OGYI kérelmet?
    Azt értem, hogy utána a finanszírozáshoz az OEP-hez kell menni és ennyi alapján ők jelenleg nem adnak támogatást.

    Köszönöm a segítségedet előre is,
    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nóra, igen OGYI engedély kell az OEP-hez - viszont ezek a vizsgálatok nem is kelletek volna az ogyihoz, nekem legalábbis megadták ezek nélkül. Az OGYI-hoz az 1. sz. adatlap kell kitöltve. Ez gyorsan meg van, utána meg mehetsz az OEP-hez, de oda meg már kellenek a vizsgálati eredmények! Kitartás, és szólj, ha bármiben tudok segíteni!
      Igen, volt már egy lombikom IVIGgel, és most valóban sokkal hamarabb szeretném megkapni majd az IVIGet, remélem így hatni fog!
      Anti spermium, ovarium vizsgálaton voltál?

      Törlés