Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 6., hétfő

Babázós, programokkal teli hétvége

Egész régen nem írtam, de nagyon sűrű volt a hétvége. Lent vagyunk balcsin ugyebár. Péntek reggel váratlanul lejött a kis keresztfiunk meg az anyukája, velük strandoltunk, meg jött  még a kis másfél éves unokatesója is. Szombattól meg itt voltak egy barátnőmék a kicsilányukkal, ők ma reggel mentek el. Szombat délután még más barátaink is beugrottak szintén kisbabóval, vasárnap meg még barátok két már nagyobb lánykával. Szóval gyerekdömping volt :). Így aztán nagyon gyorsan el is telt a hétvégénk!
Pénteke este meg olyan nosztalgikus volt, elmentünk Füredre Belga koncerte. Régen mindig jártunk ezekre, persze mindig óriás tombolás volt, most meg én ülve hallgattam őket - a kisbabámmal a pocakomban :) - de jó!!!!!

Ezen a héten nagyon remélem hogy megkapom az IVIGet.Holnap felhívom Fülöpöt.... és azt is remélem, hogy a tesóm be tud velem jönni majd a kórházba..... És jövő héten ilyenkor meg irány az UH Zekénél - már nincs is az olyan messze! Utána meg tutira bejelentkezek a genetikai UH-ra az Istenhegyire, de még az is lehet, hogy azt már ezen a héten megejtem.

Egyetlen rossz van, éspedig hogy holnapután elutazik az én drága férjecském 10 napra - és érzem magamon, hogy minden éjjel ezzel álmodok, és persze kibírom ezt az időt, de azért mégis megvisel kicsit lelkileg, hogy ennyit kell külön lennünk. Tesóm majd sokat lesz velem, meg hétvégén lejövünk barátnőkkel balatonra, szóval meg leszünk, gyorsan elmegy majd ez az idő - és mire hazajön, már majdnem 11 hetes kismama leszek :).

Jaj még nem is meséltem, hogy a múlt hét folyamán elmondtuk pár embernek, hogy babát várunk, mivel velük megy vitorlázni az uram, és hát nyilván fel fog tűnni nekik, hogy én nem megyek. Szóval annyira aranyos volt mindenki, és annyira látszott rajtuk, hogy őszintén örülnek nekünk - nagyon jól esett! A legtöbben még meg is könnyezték a dologokat :) - hát igen, az biztos, hogy nagy az öröm, és olyan jó, hogy egyenlőre minden rendben, és remélem ez marad is és márciusban egészséges kicsi babónk lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése