Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 10., péntek

És csepeg az utolsó IVIG

Ma reggel f8-ra jöttünk hugicámmal. Egyenesen a szülőszobán kezdtünk,Spánik már várt. Gyorsan le ismentünk ultrahangra,és meg volt életem első hasi uh-ja. Láttuk a kicsi babót,dobogott a szivecskéje,és a doki szerint nyújtózkodott is,bár én ezt nem igazán láttam:)))
Már minden papírom készen állt, tényleg simán ment minden,kb 5perc volt az egész,a gyógyszert meg már meg is rendelte Spánik doki. És fél10-kor pedig bekötötték és azóta csepeg az utolsó ivigem - vicces eddig 12 előtt még sosem indult el,sőt inkább 14 előtt... Ja és ami szintén szuper,hogy hazamehetek,nem kell bent aludnom.
Remélem rendben lefolyik minden palack,és akkor mostmár remekül be lesz biztosítva a babánk!

Azért várom a hétfői uht is persze,hiszen méreteket,stb majd akkor nézünk,és szerintem mostmár majd azután hívom fel az istenhegyit is,hogy bejelentkeztek a genetikai uh-ra,úgyis kérnének pontos adatokat.

Természetes hívtam az Apukát is az uh után,nagyon boldog ő is!és mostmár egy cseppet sem bánkódom,hogy itthon kell ülnöm és nem utazhattam el,hiszen itt van a gyönyörű,dobogó szivű kis babóm:)

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    Örülök, hogy minden ilyen jól ment ma!!
    Még én sem jelentkeztem be az Istenhegyire,majd a hétfői UH után tervezem.
    Olvaslak mindig, az email-címed is feljegyeztem, ha jön egy kis nyugi nálunk, írok mindenképp oda is!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés