Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 30., csütörtök

12. hét :))))))))))

Number 12

És végre, már itt tartunk!!!!! Pirossal szerettem volna írni a címet, de nem lehet, de akkor most ide azért is beírom pirossal, és vastagon, hogy 12. hét :))))))))))).
Ezennel megkezdjük a terhesség második trimeszterét - hurrá!!!!!!!!!Mennyire vártam ezt egész nyáron, hogy eljussunk ide minden gond nélkül. Persze igazán nyugodt majd a jövő heti ultrahang után leszek - de azért ez ez mégiscsak egy fordulópont, amiről érdemes megemlékezni:).

Az iphone szerint a következők történnek mostanság odabent:
"Beleférne egy tojáshéjba! Időnként nagyokat ásít. Az ujjacskák végén körmök fejlődnek, a kis trónörökösnek már saját ujjlenyomata is van! És képzeld: a magzatok már ilyenkor megmutatják, hogy jobb-, vagy balkezesek lesznek-e. Persze nem nekünk, hanem a tudományos kutatóknak, akik különleges eszközökkel vizsgálják ezt a tulajdonságot."

Már túl is vagyok az újabb vérvételen a hematológián, kedvesek voltak, és gyorsak, soron kívül fogadtak valóban - egyetlen idegesítő dolog volt, mégpedig hogy megbüntettek a parkolás miatt. Mostanában vezették be arra a részre is, hogy fizetős, én persze nem figyeltem, a megszokás, meg a rohanás, és hát így jártam....szóval 2000, - Ft volt nekem így ez a második kör...de igyekszem nem bosszankodni ilyen hülyeségeken.

Reggel a szokásos hét forduló után ráálltam a mérlegre, és hát híztam 1,5 kg-t. Na ez persze nem vészes, meg akár az is befolyásolhatja hogy mikor volt wc-n az ember, de szerintem látszik is, és ez mind a hasamon van. A régi nadrágjaimat már teljesen esélytelen begombolnom. Kíváncsi vagyok mennyi lesz a vége, de az tény, hogy mostanában nem annyira figyletem oda, mostantól, jobban oda szeretnék majd figyelni, hogy mikor mit eszek - talán könnyebb dolgom is lesz, mivel a férjem pont szeptemberől fogyókúrába kezd, így nem lesz az a gátlástalan együtt zabálás amit mostanában csináltunk. Nem akarok fogyózni persze, nem akarom nagyon visszafogni sem magam - de egy kis észt vinni bele nem hiszem hogy ártana, sőt......

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 12. héthez! Nagyon örülök nektek! Hidd el, most már picit gyorsabban fog telni az idő!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Eszter!
    Így tovább, innentől repül majd az idő :) Az ultrahangon is minden rendben lesz, drukkolok!
    Sok puszi!
    Barbi

    VálaszTörlés
  3. De jó ezt olvasni!!! 12. héééét!!! :))))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Végre ez az idő is eljött. Sok puszi!

    VálaszTörlés
  5. Aranyosak vagytok, köszönöm szépen a sok gratulációt!!!! Reméljük az ultrahangon minden rendben lesz szerdán, utána ígérem kicsit tényleg megnyugszom majd :))))

    VálaszTörlés
  6. Én is gratulálok a 12. héthez! :) Biztosan minden rendben lesz az UH-n, nagyon várunk majd a hírekkel! :)

    VálaszTörlés