Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 13., hétfő

9h+5n UH:28 mm-es csodaszép kismackó dobogó szívvel:)

Meg volt a mai UH Zeke dokinál. Nagyon cuki volt a babónk, most épp leginkább egy kismackóra hasonlít: nagy fejecske, nagy has, és pici kezek, lábak. Dobogott a szivecskéje is, ja és a méreteket tekintve pedig már 28mm!!!!! Olyan jó volt látni:))))))) Hugom is velem volt, nagyon aranyos volt Zeke, külön neki is adott uh képet. Szóval tökéletes a picuri, korának teljesen megfelelően növöget. Kicsit birizgáltuk az UH-val de nem nagyon mozgolódott a kis lustaság, de nem is baj, a lényeg, hogy a szive szépen vert. Apukának persze már elküldtem a képe, nagyon boldog volt ő is, hogy már ilyen kis majd 3 centis, maci-ember formájú a kicsikénk:))))

Bejelentkeztem genetikai ultrahangra az istenhegyire, szeptember 5. napjára kaptam időpontot. Na ez mondjuk nincs közel, hiszen ez még bő 3 hét. Zekével azt beszéltük, hogy elvileg utána megyek majd csak vissza hozzá, de hát nem tudom még hogy 3 hetet hogy huzok ki bekukkolás nélkül....lehet hogy mégis közbeiktatok egy uh-t. Akkor amikor megyek, már 13 hetes leszek pont, de ez állítólag így nagyon ideális, és Hajdú Krisztina doktornőhöz meg csak így volt időpont egyébként is. Mindenképp hozzá szeretnék menni, állítólag ő a legjobb. Hihetetlen, hogy már ott tartunk, hogy a következő a genetikai uh!!! Na persze ez még 3 hét, de akkor is meg van az időpontom.....
A védőnőt is fel kell keresnem, ki is néztem a neten, holnap majd felhívom, és kérek hozzá is egy időpontot - juj de izgis :)))

Megdumáltuk a gyógyszerleépítéseket is, hogy a 12. héttel lassan leépítve elhagyom a bromocriptint, meforalt, crinont, és agolutint is. Nagyon furi lesz, hogy ennyi mindentől búcsút vehetek majd....kicsit félek is, hogy jól viselem e majd, remélem inden rendben lesz!

Már csak pár nap, és jön haza a férjem....mindjárt itt az a péntek! Annyira várom, úgy hiányzik! Éjjel is olyan hülyeségeket álmodtam, hogy jön valami atomtámadás, én meg sírok, hogy én csak egyet szeretnék, ha hozzábújhatnék az én drágámhoz....na szóval tényleg hiányzik:)

A mai sztárfotó pedig:

4 megjegyzés:

  1. Jajj de jó!!! Nagyon örülök, hogy minden rendben!! :))

    VálaszTörlés
  2. Ügyesen haladtok Eszter, nagyon örülök. :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj a kis babó :-)) , nagyon örülök, hogy minden rendben van :-)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki a Kisbabád! Örülök, hogy minden rendben van. Elrepül hamar az a 3 hét. :)))

    VálaszTörlés