Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 20., hétfő

Kis ijedelem - cserébe extra bekukucs: integető kisbaba!

Megjött az Uram,azóta pedig programból programba estünk,nem is volt időm írni. Szombaton esküvőn voltunk,tegnap meg Retrostars koncerten Füreden. Szóval szuperül teltek a napok,leszámítva hogy tegnap este picit összevesztünk,de persze már minden rendben.
Ma reggel viszont arra ébredtem,hogy nagyon fáj a jobb oldalam,a hátam,hasam,sőt még a combomba is kisugárzik. Eléggé meg is ijedtünk,nem mult el,így bementünk a veszprémi ügyeletre. Itt 2 órás várakozás után egy kedves fiatal dokinő megvizsgált. Először persze jól leszidott hogy miért nincs nálam semmi papír...na ezt is megtanultam,hogy azok nélkül sehova. Majd megnézte a méhszájat,az zárt,rendben. Ezután csinált egy uh-t,hasi volt,elég profi gép,nagy plazma tv-n nézhettem hogy mi a helyzet odabent. Szerencsére a babóca jól van,sőt nagyon kis eleven volt,most először láttam ahogy kalimpál a kezeivel és lábaival:)))))) Biztos nyugtatni akart,hogy itt integetek,Anya ne aggódj:))) -sajna Apa nem jöhetett be,de ő is nagyon örült. A fájdalommal kapcsolatban azt mondta a dokinő,hogy valószínű hogy ahogy nő a méh,és a stimu miatt még a petefészek is háromszoros méretű,ez nyomja a veséből jövő vezetékeket,az fáj és sugárzik ki. Remélem tényleg csak ennyi. A javaslata,napi 4-5x négykézláb állni kb 20 percet,így előbbre jön a méh. Most ezt csinálgatom,és épp most nem is fáj,de nem merem elkiabálni.....
Az nagyon jó volt,hogy bekukkolhattunk,így nyugodt vagyok,sőt talán ki is bírom szeptember 5-ig,amikor is majd megyünk a genetikaira:)-az már majdnem csak 2 hét!

A terhesség sok új dolgot,érzést produkál...a lényeg hogy a baba jól legyen,a többit meg ha néha fáj is,el kell viselni. Mostmár ezt az érzetet megismertem,nem ijedek meg legközelebb emiatt - legalábbis remélem,azt meg pláne,hogy nem lesz több ilyen fájdalom!

2 megjegyzés:

  1. nagyon drukkolok, hogy minden jól legyen, és ne fájj. remélem beválik a négykézláb :)
    Audrey

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!!!!!!!!! A négykézláb bevált, azóta nincs fájdalom hála Istennek :)
      E.

      Törlés