Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 8., szerda

Újabb küzdelem a remélem utolsó ivigért!

Na délelőtt amikor írtam, azóta folyamatosan hivogattam Spánik dokit....írtam neki smst, hívtam a MÁV ambulancián, de egyszerűen semmi. Közben azon tűnődtem, hogy milyen lehet már annak akinek ő a dokija, vajon azoknak felveszi a telót, mert hogy engem nem hívott vissza pedig 24 órája folyamatosan fél óránként hivogattam.....már teljesen kiakadtam, szegény férjemet is sírás közepette vittem ki a reptérre, hogy most mi lesz, itt hagy engem ezzel az egész megoldatlan problémával! Természetesen elpanaszoltam az én drága fórumos barátnőimnek is a dolgot, és ők kinyomoztak egy számot, és hogy állítólag ma van a magánrendelése Spániknak. Na elkezdtem azt hivogatni, végül felvette egy asszisztens, akinek elmondtam mit szeretnék, és hogy 2 mondatot jó lenne beszélnem vele - erre ő közölte hogy a doktorúr nagyon elfoglalt. Mondtam okés, de akkor én odamegyek személyesen és megvárom a rendelés végét, de én ma akkor is beszélni fogok vele - ja mert közölte, hogy hiába is megyek oda, ő bizony nem enged be engem, így is sok a csúszás, stb...mondtam, hogy okés, ha nem hív vissza, akkor én megyek, mert nem tudok mást tenni. Na csodák csodája egy óra múlva visszahívott az asszisztens, hogy Spánik doki azt üzeni, hogy pénteken reggel 7-f8kor vár a szülőszobán. Kérdeztem, hogy okés, de be kell lent jelentkezni, vagy mit csináljak, de erre persze már nem tudta az asszisztens a választ. Na mindegy, nem baj, a lényeg, hogy pénteken mehetek!!!! Jupii!!!!! Fel is hívtam Fülöpöt, hogy ezt sikerült intéznem (ja ma még 2kor is rácsörögtem hogy nem érem el Spánikor, de mondta, hogy sajnos ő sem), nagyon örült, és mondta, hogy menjek akkor pénteken, majd ő utólag elintézi a patikát, és akkor hajrá IVIG!
Szóval nem merem elkiabálni, csak ha már bekötötték, és folyik a cucc - de remélem sínen van a mi utolsó kis IVIGünk! És a legjobb, hogy pénteken lesz, amikor el tud kísérni a tesóm, nem kell egyedül mennem, és ez is annyira megnyugtató.
Persze azóta hívtam a férjem, és elújságoltam neki, hogy sikerült mégiscsak, és szeretem, érezze jól magát, és mostantól nem stresszelek, és vigyázok a kisbabánkra!!!!
Olyan jó lenne, ha csinálnának egy UH-t az IVIG előtt - nagyon szívesen bekukkolnék a kismanóhoz :)....tudom persze mindjárt itt a hétfős Zekés UH, de azért jó lenne egy kis szivdobogást látni még a hétvége előtt is!


1 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy pénteken mehetsz. Nagyon durva, hogy ennyire nem lehet elérni ezt a dokit. Tuti ilyen szülészorvost nem választanék.

    VálaszTörlés