Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 25., szombat

Laboreredmények

Csütörtökön elmentem nézetni pajzsmirigy értékeket, illetve prolaktint, mert jövő héten felhívom Alföldi dokit, és leegyezetetem vele, hogy akkor hogyan tovább a gyógyszerekkel.
Első blikkre nekem hála Istennek úgy tűnik, hogy jók az eredményeim:

PROLAKTIN        553.4 uIU/ML   ++    102.0    496.0
THYREO.STIM.H.    1.43 uIU/ML          0.40     4.20
SZABAD T3 (FT3)   4.28 pmol/L          3.10     6.80
SZABAD T4 (FT4)  14.57 pmol/L         12.00    22.00

Egyedül a prolaktin a magas, de az talán a terhesség miatt nomrális is. Jövő héten elvileg abbahagyom a bromocryptin szedését, szóval remélem nem baj, hogy ez az érték most ennyi lett. De aminek nagyon örülök, hogy a TSH-m rendben van!!! Sokan ijesztegettek, hogy az IVIGek hatására nekik elromlott, vagy egyébként is, hogy a terhesség is nagyon befolyásolhatja ezeket az értékeket, de nekem szerencsémre ezek szerint pont jó irányba, és most tökéletes - csak maradjon is így mostmár!

Megszereztem a beutalómat a hematológiára is jövő hétre, szóval azzal sincs több gond, szerdán mehetek simán oda is.

És ma megvettem az első doboz FEMIBION 400-amat :)))))))) - ez másnak talán ennyire nem nagy élmény, igazából persze nekem sem, de valahogy mégis. A 800-as verziót, ami a terhesség előtt, illetve a 12. hétig szól, na azt már szedem vagy 2 éve....nekem ez a szakasz egy kicsit hosszúra nyúlt! De ma eljutottam a váltáshoz, és jövő héten már majd a következő típust veszem be :)))

Alig várom, hogy vége legyen ennek a nagy melegnek. Bár balcsin vagyunk, ahol azért ez elvileg jól viselhető, de mivel nem fürdök sem a balcsiban, sem a medencében, ezért aztán anyira nem jópofa itt sem a 40 fok. Sebaj, jövő héten már enyhül majd ez a kűnikula. De akkor meg majd jön az, hogy nincs hosszú nadrágom amit felvegyek, pontosabban van egy darab, ami gumis derekú, aztán még tudom hordani. Csütrötökön egyébként kicsit szétnéztem a kismama ruha üzletekeben, de meg kellett hogy állapítsam, hogy elképesztő mi pénzeket kérnek a ruhákért. Reméletem, hogy még lesz kis nyárvégi akció vagy ilyesmi, de már nem igazán volt semmi....az hogy egy farmer min. 12.000, - Ft hát....na mindegy, gondoltam majd bemegyek a C&A-ba, ott tuti olcsóbb, erre ott meg 16.000, - Ft!!! Ez igazi pofátlanság! Mosmár csak a H&M-ben bízok, azt sokan ajánlották, szerintem majd bekukkantok oda is jövő héten. Az tuti, hogy egy farmert vennem kell valahol. Persze kiadom máskor azt a 12.000, - Ft-ot is simán, de hát valahogy ezt olyan időszakos ruhának érzem, és ezért kicsit sajnálom ezeket a pénzeket. De aztán az is lehet, hogy majd belelendülök, mindig az van, hogy az első darab megvásárlása a nehéz.....különösen itt, mert picikét még az is bennem van, hogy nem kéne e megvárni a genetikai ultrahangot. Persze mindig van valami, amit még meg kell várni, a férjem viccelődik ezzel, hogy én legszivesebben nem vennék terhes ruhát, nem mondanám el senkinek, majd csak márciusban, ha már megszületett a babánk :). Ez nem igaz, és túlzás, de valahogy hiába nem olyan nagy cucc ez a genetikai uh, valahogy mégis annak van beállítva, és ezért én is ilyen mérföldkőnek érzem! De már csak 11 nap.........




10 megjegyzés:

  1. Szia Eszter! Régóta olvaslak már, de eddig nem kommenteltem. Gratulálok a kisbabához!!! Nagyon szorítottam Nektek. Van egy nagyon jó varrónő a XI. kerületben a Fehérvári úton, aki normális áron (egy naci 3-5000 Ft között, egy felső 1500-5000 között, kismama pizsi vagy hálóing 4000 Ft)árulja a kismamaruhákat. Egyedileg is vállalja a ruhák varrását.
    A honlapja:http://elenorkismamaruha.gportal.hu/
    Én anno mindent Nála vettem meg, amikor a fiaimmal voltam kismami. Nagyon rendes nő!!!
    Sok puszi: Nia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, a honlapot nézve, tényleg nagyon jók az árak, megnézem őket!

      Törlés
  2. Nekem is van eladó kismama nacim. Farmer és vászonnadrág is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? És milyen méret ha megkérdezhetem?

      Törlés
    2. Amikor vettem, akkor voltam 52 kiló, ám amikor 85-re nőttem terhesség végére, akkor is jó volt mindkettő. Ha adsz egy e-mail címet, szívesen átküldöm a fotókat!

      Törlés
    3. A mailem: kteszterbarbaraKUKACgmail.com
      Nagyon köszi előre is!

      Törlés
    4. kismatka freemailről ment az e-mail! Nagyon szívesen!

      Törlés
  3. http://www.monamama.hu/ Innen öltözködtem (nem drága és elsősorban iszonyatosan kényelmesek a nadrágjai, legalábbis én annak találtam).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Monamamát már egy barátnőm is ajánlotta - mindenképp megnézem őket, nincsenek is messze :))))

      Törlés
    2. Nálam is nagyon fontos volt a kényelem, mert nekem a pocakom nagyon lent volt az elejétől kezdve és szinte minden kismama nadrág szorított valahol vagy a varrás volt rossz helyen. Nagyon meg kellett néznem, hogy mit veszek meg.

      Törlés