Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 10., hétfő

Horvátország

Nagyon jó volt a hoszzú hétvégézés! Szuperül éreztem magam. Az utazás sem volt vészes, simán ki lehetett bírni. Nem mentünk messze, kb 550 km volt az egész táv, persze megálltunk kb háromszor útközben, hogy kicsit átmozgassam magam, de így is 5 óra alatt megjártuk. Egy nagyon cuki kis hotelben laktunk, gyönyörű kilátással a tengerre, és szinte közvetlenül a parton. Sokat pihentünk, nagyonokat ettünk - kezdve a reggelivel, ami annyira komoly volt a szállodában, hogy én még ilyet nem is láttam. Mindent felszolgáltak, és olyan terülj terülj asztalkámat varázsoltak, mint a mesékben. Pénteken a férjem megcsinálta a tengeri vitorlás vizsgát - na nem volt valami kemény, 1-2 óra volt az egész procedúra. 
Nagy dilámmam volt, hogy fürödjek e a tengerben vagy sem - hiszen egész nyáron nem fürödtem a balcsiban sem, pedig lent voltam rengeteget, de valahogy úgy éreztem a tenger azért más, abban talán meg lehetne fürdeni, mégiscsak sós víz, nem hiszem hogy abban fertőzéseket kaphatok. Szombatra elhatároztam magam, hogy bemegyek, és megfürdök, de bár meleg volt, viszont szeles idő, így egyáltalán nem volt melegem a parton, így mégis kihagytam a fürdőzést, de ettől függetlenül gyönyörű helyeken jártunk, és nagyon jól éreztem magam! Igazi boldog nyaralás volt, hiszen sokat utaztunk mi az elmúlt években is, de valahol az agyamban minidg ott motoszkált, hogy ugyan szuperül érzem magam, de mégsem felhőtlen a boldogság - MOST VISZONT FELHŐTLEN!!!! Nagyon jó érzés volt a kicsi fiammal a pocimban sétálgatni Zadar utcáin, és arra gondolni, hogy nemsokára, majd egy babakocsit tologatva járok-kelek :). Azt hiszem a férjem is egyre jobban kezdi magát beleélni az apuka szerepbe, és hogy kicsi fiacskája lesz - csomó olyan megjegyzése van, hogy majd ilyen játékot veszünk. meg ilyen filmeket néznek majd együtt....ez olyan jó érzés!
A héten felhívom Kiss Emese doktonőt, valamikor el kell mennem hozzá, mert szerintem kész vannak az eredményeim. Egyéb orvosi teendőm most nincs, jövő hétfőn megyek majd Zeke dokihoz UH-ra, amit természetesen alig várok, de azért most még türelmes vagyok, hiszen annyira bennem van a múlt szerdai csodás látvány (sőt ha homályosulna az emlék, majd jól megnézem dvd-n:)).

2 megjegyzés:

  1. Szia! Gratulálok a kisfiatokhoz! :o) Szuper érzés kismaminak lenni és még jobb, amikor már a karjaidban tarthatod a picúrt!!! ;o))
    Melyik hotelben száltatok meg? Mi is tervezzük a horvátországi utat és gyűjtjük a hasznos infókat.
    Puszi: Nia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      Köszönöm, aranyos vagy - tényleg szuper érzés, és biztos még ezerszer szueperbb lesz majd a kezemben fogni a kisbabám!
      A hotel neve: Hotel Niko. Ilyenkor utószezonban jól lehetett alkudni az árakból, szóval ne ijesszen el, ha a neten magas árakat is találsz!
      puszi, E.

      Törlés