Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 18., kedd

Zeke dokinál: 14+5 naposan

Tegnap voltunk Zeke dokinál. Alig vártam szokás szerint, hogy menjünk az uh-ra, már megint anniyra izgultam.
Minden rendben volt, gyönyörűséges volt a kispicur, és Zeke is megerősítette, hogy 100%, hogy kisfú. Hüvelyi uh-t csinált, ami nem éppen kellemes, sőt, de azt mondta így látja a legjobban, meg így a méhszájat is rögtön tudja ellenőrizni. A baba 10 cm körül van, szóval nagyon nőtt. Küllemre kicsit ufo fejű volt, de persze nekem így is gyönyőrű!!!
Mivel minden ilyen szuper, ezért azt mondta Zeke elég ha 5 hét múlva megyek, na ebbe persze nem egyeztem bele, azt tuti nem bírnám idegekkel, így 3 hétben kiegyeztünk, szóval október 8-án megyek újra.
Amiket még egyeztettünk vele:
1. 16. heti afp, nagylabor, toxoplazma, vércsoport+ellenanyag, hepatitisz laborra adott beutalót - így ez ingyen lesz legalább
2. családi adókedvezményhez (amit  90. terhességi naptól lehet igánybe venni) szintén adott igazolást
3. írt clexane receptet: itt kérdésként tette fel, hogy meddig akarom én ezt szúrkálni? jó fej, én döntsem el?! mondtam neki, hogy voltam hematológusnál, és minden oké, szerintük is mehet a 0,4. Végül azt beszéltük, hogy erre még visszatérünk, mert ő szíve szerint a szülés előtt pár héttel leállítaná, mert úgy kevesebb a vérveszteség szülésnél, stb....
3. mehetek terhes tornára, és jógára - na ennek örömére mára úgy beállt a nyakam, szóval nagyon kell az a jóga!
4. és lehet házaséletet élni, nincs megkötés!!! - ennek nagyon örülünk, persze nem tagadom vannak bennem kis félelmek, de annyira meggyőző volt Zeke, hogy "ez a kisbaba atombiztosan be van épülve a pocimba, szóval ne aggódjak".
Egyébként olyan aranyos volt, amikor meglátott Zeke azt mondta, hogy "mostmár látszik magán, hogy anyuka, és nagyon jól áll" :).

Most szokás szerinti uh utáni boldog, nyugodt állapotban vagyok........remélem sokáig kitart, és mire elkezdenék újra izgulni, mert tuti elkezdek, akkora már talán megérzem a pindur mozgását, és az nagyon megnyugtató lesz!

A képek (sajnos nem túl jó a minőség, de azért cuki -  az egyiken a kis kukija látható, szóval tuti fiú):




Annyi mindent írnék még, de most mennem kell, mert sok a melóm nagyon mostanában....

3 megjegyzés:

  1. De cuki kis fiúcska!Örülök, hogy minden rendben van veletek!Jó pocaknövesztést és vigyázz magatokra!

    VálaszTörlés
  2. mosolyognom kellett, amíg olvastalak - köszönöm :) és persze örülök, hogy minden ilyen jól alakul, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, aranyosak vagytok!

    VálaszTörlés