Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 4., kedd

Óriás shopping a C&A-ban

Tegnap véletlenségből betévedtem a közelben lévő C&A-ba. Na jó, annyira persze nem volt véletlen, hiszen minidg be-be nézek, hátha le vannak értékelve ezek a méregdrága terhes cuccok, és tegnap MÁZLIM volt:), így aztán jól be is shoppingoltam. Mindössze 10.000, - Ft-ból vettem 3 ruhadarabot: egy nagyon tuti farmerszoknyát, egy farmernadrágot egy passzolós övvel, és egy fekete vászonnadrágot, ami felcsatolható 3/4-esre. Szóval jól bevásároltam!!!! Pont az én méretem volt mindegyik, pedig csak egy-egy darabok voltak, szóval ezt most tényleg kifogtam. Előtte benéztem a Kangaboo-ba és épp szörnyülködtem, hogy ott aztán 20.000, -Ft alatt semmi terhes cucc nem volt - de ezek után meg is tarthatják, mert mostmár szuperül elleszek ezekkel a ruhákkal. Sőt, ma hívott az egyik legjobb barátnőm, hogy ő is összeállított nekem egy kis csomagot: egy fahér nacit, meg felsőket, egy ruhát...szóval nagyon jó dolgom van, mert most el leszek látva!!!! A másik barátnőm meg kismama magazinokat rakott össze nekem, szóval nem panaszkodom, sőőőőőőőőőőőőőtttttttt :)))))))))

Mostmár csak annyi kell, hogy holnap (jaj de jó, hogy holnap!!) az ultrahangon minden a legnagyobb rendben legyen a picurral - ez a legeslegfontosabb! Nagyon izgulok, a férjem nem érti miért, hiszen kb 2 hete volt, amikor veszprémben az uh-n láttam a babát, és teljesen jól volt - és akkor most miért is lenne bármi gond, de ez van, ilyen izgulós vagyok, és ez most nagy mérföldkő, így jobban izgulok mint máskor. Kérlek drukkoljatok nagyon holnapra, és imádkozzatok értünk! 

1 megjegyzés: