Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 12., szerda

Zenék

Nemsokára kialakul a kis csöppség hallása, és mindent hallani fog, amit mi is idekint. Ezért is gondoltam, hogy összeállítok valami jó kis playlistet amit majd sokat hallgatok, és megszereti a kisfiacskánk is, és aztán ha kibújik márciusban, akkor már meg is lesznek a kedvenc, ismerős számai, amikre majd biztosan megnyugszik, hiszen ismerős hangok lesznek.
El is kezdtem gondolkozni, mik is a kedvenc számai?!?! Rá kellett hogy döbbenjek, hogy nagyon sok szép, de iszonyatosan szomorú zenét hallgattam az utóbbi években. Egyszerűen akkor ezek tükrözték a hangulatomat, számtalanszor tettem be ezeket a számokat a kocsiban, és zokogtam rájuk magányosan, sirattam, hogy megint nem sikerül, vagy hogy megint egy csalódás ért..... Még minidg szeretem ezeket a dalokat, de majdnemhogy azt kell mondjam lelkiismeret furdalásom van betenni némelyiket, mert annyira azt a szomorúságot kötöm hozzájuk - ami már nincs, ami már elmúlt, amit már felváltott a boldogság, amit a pocimban lévő kisbabánknak köszönhetek!  Szóval új, boldog számokat kell találnom - de ugyanakkor olyanokat, amit azért a kisbabák is szerethetnek, és meg tudnak nyugodni rá, tehát azért nem valami óriás pörgős buli zene :). Sokan ajánlják ahogy így olvasgattam, hogy érdemes klasszikusokat hallgatni ilyenkor - ezt is szívesen tenném, de nem vagyok túl járatos ezekben a zenékben, így nem tudom mit válasszak. Ha valakinek van bármi ötlete, tapsztalata, akkor szívesen veszem a jótanácsokat!

Felhívtam Kiss Emese doktornőt. Megint elképesztően kedves volt a telefonban. Megbeszéltük, hogy mivel teljesen jól vagyok, nincsenek panaszaim, így elég ha október 11-én megyek hozzá, amikor egyébként is van az időpontom. Amikor fél éve ezt az időpontot Kissapka barátnőmmel foglaltuk, akkor annyira azt kívántam, hogy akkor már kismamaként mehessek - és ez most teljesül!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése