Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 26., szerda

Torna, szívhanghallgatás, és újabb pezsegés a pocimban

Tegnap voltam tornázni. Nagyon jó volt!!! Egy labdán ültünk az első fél órában, úgy súlyzóztunk, meg hátizmoztunk. Nagyon jól esett egy kis mozgás ennyi idő után :). Ez után volt kis combizom, meg fenék gyakorlat - ezek már fekve, majd az óra végén kb egy negyed órás gátizom torna. Szóval igazi kismamis feladatok, pont kellemes mennyiségben - egyszóval szuper volt!

Kölcsönkaptam egy hőn áhított magzati szívhanghallgatót. Angelsound a márkája. Egy bárátnőmé, aki egyébként már 27 hetes terhes, és aki azt mondta, kétszer próbálta használni, de ő nem talált vele semmit, inkább csak felidegesítette magát. Ne tegnap este hazaértem, és alig vártam hogy a férjem is megjöjjön, és kipróbáljuk - annyira biztos voltam benne, hogy majd mi igenis megtaláljuk! Szépen bekentük a pocim a zselével, és nekiláttunk....először hallottunk mindenféle furi hangot, majd semmit...majd semmit....majd semmi szívdobogáshoz hasonlót....ezután retettük a férjem szívére, ott hallottuk az ő egyenletes szívverését, majd vissza a hasamra, ahol megint semmi használható...ezzel szórakoztunk kb 20 percig, majd már olyan leliismeret furdalásom volt, hogy tuti nem örül ennek a babánk, és nem szereti, szóval hagyjuk abba. Így aztán az első kísérlet sikeretelen! Előre elhatároztam hogy nem idegesítem fel magam ha ez lesz, nem kezdek aggódásba. Persze hazudnék, ha picit sem aggódnék, de abban bízom, hogy hamarosan újra érzem a mozgást, és akkor megnyugszom majd. Tegnap ugyanis azért is vágtam bele ilyen bátran a tesztelésbe, mert előtte megint éreztem a kis mocorgást. Olyan jó ez az érzés! Igazából egy pezsgőtablettához tudnám hasonlítani a legjobban - pont olyan, mint amikor az oldódik a vízben, kicsit csiklandozós, és nagyon boldogságos!!!! :))) A szívhanghallgatóval kapcsolatban várom a tapasztaltak tanácsait, mit csinálok rosszul, mit csináljak hogy megtaláljuk?!? Abban egyeztünk meg, hogy még egyszer a 7végén kipróbáljuk, aztán ha akkor is semmi, akkor nem kísérletezünk tovább, hanem köszönettel visszaadjuk a barátnőmnek.

Most alig várom, hogy az én kis pezsgőtabim beinduljon ma is, mindjárt eszek egy joghurtot, hátha szereti azt is!

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    ezek a házi szívhangmeghallgatók szerintem nem jók, egyrészt a baba nem szereti őket (ahogy az uh-t és a ctg-t sem), másrészt majd meglátod sokszor a védőnő sem találja meg a szívhangot könnyen. Lehet, hogy nem úgy fekszik, vagy a méhlepény felé fordul. Szerintem ne használd, csak magadat és a bébit stresszeled vele. Ha érzed a mozgását máris van visszajelzés, hogy jól van.
    gabi

    VálaszTörlés