Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 3., hétfő

Rossz álmok...mehssünk már arra a szerdai uh-ra!

Vánszorognak ezek a napok szerdáig komolyan mondom..........de mostmár mondhatom, hogy holnapután mehetünk!!! :)

Mostanában, kb egy hete elég rosszul alszom. Minden éjjel olyan 4 óra körül felébredek arra, hogy mindig valami rosszat álmodok. Azt álmodom folyamatosan, hogy ellopják valamimet. Először a laptopom, majd következő éjjel a kocsim, aztán a táskám....itt elgondolkoztam azon, hogy ez lehet hogy azért van, mert annyira ragaszkodok a tárgyaimhoz, és tényleg kiakadok ha valamim eltűnik vagy ilyesmi. Meg is állapítottam magamban, hogy semmi nem érdekel ezek közül, vigyék nyugodtan, egy a lényeg, hogy egy egészséges kisbaba lakik a pocimban, és boldog vagyok. Na ezek után, hogy ezt ilyen jól megbeszéltem magammal jött az, hogy a kutyámat lopták el. Ez azért már sok!!! Őt nem engedem, mégiscsak egy kis élőlény, ő már nem egy hülye tárgy! Ma éjjel pedig azt álmodtam, hogy ott vagyok a BMC-ben, és azt kell eldöntenem, hogy a fagyibabáinkat kérem vissza, vagy új stimut indítunk - de szerencsére ebből pár perc után felriadtam, és megállapítottam, hogy nem kell mennem a BMC-ben, és nem kell ilyesmikben döntenem, mert itt van velem egy kisbaba, és terhes vagyok!!!! Azt hiszem ez a szerdai ultrahang az ami ilyen súllyal nehezedik rám, és emiatt vagyok ilyen feszült éjjelente. De mindjárt szerda, és remélem akkor megnyugszom majd, mert láthatom milyen szépet nőtt a kisbabám, és milyen jól érzi bent magát!

A hasam egyébként mostmár tényleg letagadhatatlan :). Ma éppen egy szomszéd állított meg és kérdezte, hogy hogyhogy nem futok reggelente?! Ne persze azt a választ várta hogy mert kismama vagyok, én meg ehelyett hebegtem habogtam, mert már szeretném megvárni a szerdai uh-t mielőtt közhírré tesszük ezt az örömhírt. Aztán végülis rákérdezett...na persze akkor már megmondtam, hogy igen, babát várok, jól látja! Olyan jó lesz szerdai után már erről nyítltan mesélni mindenkinek :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése