Keresés ebben a blogban

2011. november 9., szerda

Az utolsó nap - remélem holnaptól kismama leszek, és megadatik nekünk az álmunk, a várva várt legnagyobb boldogság!!!

Ma reggel felkeltem, és nem teszteltem. Beijedtem, és igen, teljesen bepánikoltam. Nem mertem megcsinálni, mert még sosem mutatott pozitívat az a gonosz teszt, így most használni sem mertem. Pedig ott fogtam a kezembe, és gondolkoztam mi legyen, aztán arra jutottam, hogy türelmesnek kell lennem, ez is egyfajta próbatétel, nem véletlenül van ez így kitalalálva, és szépen megvárom a soromat holnap.
Természetesen nagyon izgulok, de ezt, akik olvastok, szerintem mind tudjátok - brutális ez az utolsó nap!Nagyon kemény, hogy holnap vagy mi leszünk a legboldogabb pár a földön, vagy összetörik minden álmunk és reményünk.
Ma igyekszem még rákészülni a dolgokra, de ugyanakkor nem akarok túl sokat sem foglalkozni ezzel, nehogy nagyon ideges legyek, és ártsak vele...de azért jó pár imát elmondok ma, hogy holnap végre adja meg a JóIsten amit annyira szeretnénk, és legyek végre igazi kismama szép magas hcg-vel :)
Kérlek, Ti is mind szorítsatok nekünk, imádkozzatok értünk, bár tudom, hogy ezt mondanom sem kell, hiszen eddig is annyi bíztatást kaptam, amiért nagyon hálás vagyok - de most különösen nagyon nagy szükségünk van minden pozitív gondolatra!

1 megjegyzés:

  1. drukkolok nagyon nagyon ! kívánom, hogy az álom valóra váljon :)

    VálaszTörlés