Keresés ebben a blogban

2011. november 1., kedd

Beültetés után, óriás pihi otthon, hogy a piciknek a lehető legjobb legyen

Tegnap nem volt erőm írni, valahogy annyira kifáradtam mire hazaértünk a beülti után.
Minden rendben volt, és jól sikerült, és két csodaszép 8 sejtes embriót kaptam vissza. Egyetlen kis negatív dolog volt, hogy sajnos a 6ból 2 embrió elpusztult tegnapra, így összesen 4 maradt, azok viszont nagyon szépek. Kettőt lefagyasztottunk (majd jó lesz a kistesóknak:). Beülti előtt monitoron meg is nézhettük őket, majd felteszem a képet, nagyon megható...hihetetlen, hogy hol tart a tudomány!
Egyébént amíg vártunk egy csomó "eredményhirdetést" hallottunk a BMC-ben, és képzeljétek mindenkinek sikerült, akik tegnap voltak vérvételen, legalábbis valószínűsítik - ez nagyon jó hír, remélem majd jövő héten pénteken én is jó híreket kapok!

Most pihizek, ma szinte ki sem kelek az ágyból, szóval sokat nem is akarok írni. Holnap is még ezt tervezem, aztán majd talán a hálóingből a tréningruhámba átbújok, és legalább a kanapéra kifekszem a nappaliba.
Jól vagyok egyébként, bár kicsi feszül a hasam, de ez nem is meglepő a sok progeszterontól. Az kicsit furi, hogy amikor eszek, akkor olyan légszomj tör rám, nem tudom miért, mintha a gyomrom átvenné a helyet a tüdőmtől, de már az első falat után....sebaj, azért a sok fehérjét erőltetem magamba.
A férjem nagyon cuki, mindent csinál helyettem, etet/itat, és gyönyörű rend van mindeközben a lakásban :) - szóval nem panaszkodom.

Na megyek is pihizni, és kérlek kicsi embriók ágyazódjatok be szépen, és kapaszkodjatok erősen!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése