Keresés ebben a blogban

2011. november 28., hétfő

UH-k, várakozás, és egy új családtagunk: Ruppert a kiskutyánk

Pénteken voltam az UH-n: akkor egy 13mmes tüsző volt a baloldalon. Akkor azt mondta Zeke hogy hétfőn menjek újra.
Ma is voltam, az egész délelőttömet a BMC-ben töltöttem, őrület, borzasztó ez a sok idő, amit várakozással tölt el az ember az orvosi rendelőkben...ma 17mm-es volt a tüsző, a 15. napon, a nyálkahártya pedig 9B. Vettek vért is, néztek ösztradiolt és progit, aztán most telefonáltam vissza nekik, és Zeke azt mondta, hogy "még nagyon gyerekcipőben jár ez a tüszőérés", szóval legközelebb csütin kell mennem, addigra valószínű megreped, legalábbis ebben bízunk, vagy nagyjából elindul a repedés, és akkor szerintem inkább átcsúszik jövő hét elejére a beültetés. Egyébként annak jobban is örülnék, ha jövő hét elején lenne a beültetés. Mindenesetre abban azért mostmár biztos vagyok, hogy lesz peteérés, persze Zeke mondta hogy még nem biztos hogy megreped, de szerintem meg fog, hiszen ezzel nem szokott probléma lenni, miért is most lenne. Mindenesetre azt beszéltük meg, hogy ha csütiig nem repedne meg, akkor ad majd tüszőrepesztő injekciót.
Szóval nagyjából ennyi...továbbra is várkozunk, és rohangálok UHra.

Ma délután megyek a kineziológushoz....nagyon izgatott vagyok emiatt, kíváncsi vagyok milyen érzésekkel távozom majd.

Egyébként sokkal jobb kedvem van, ugyanis vettünk egy kiskutyust - egy fekete törpe schanuzert :) - péntek óta van nálunk, egy kis tündér egyenlőre! Szóval most sokkal jobb kedvem van - és örülök, hogy végre meghoztuk ezt a döntést, és lett egy kiskutyánk - ez nem lesz akadálya a kisbabának, sőt...szuper lesz majd egyszer együtt sétálni velük, remélem minnél hamarabb!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése