Keresés ebben a blogban

2011. november 9., szerda

Hugicám első injekciója

Ma reggel a tesómnak kellet beadni az injeciókat, mert ugyebár a férjem sajnos nics itthon. Hát nagy nehezen összeillesztettünk az Agolutint, elhelyezkedtünk, hogy jó, akkor szúrja, szépen belém is döfte, majd amikor elkezdte nyomni egyszercsak hirtelen "szétrobbant". Talán levegő mehetett bele, vagy én nem tudom, de ő elkzedtett röhögve kiabálni, hogy jaj a szeme, mert csípte neki, közben meg sopánkodott, hogy jaj beletört a fenekembe a tű :))) - aztán ő elrohant kimosni a szemét, én meg kihúztam a tűt, ami nem tört bele, csak lejött a fecskendőről. Hát nagyon jót nevettünk utána, és nagyon félve próbáltuk a következőt már jól beadni, ami végül sikerült is. Ezek után a clexane szinte gyerekjáték volt.
Szóval azt kell mondjam a férjem egy kész tehetség, mert ezek szerint nem is olyan könnyű ezeket az injekciókat beadni!
Mindenesetre legalább vidáman indult a reggel, rám fért már egy kiadós nevetés, mert egyébként pl tegnap este azt éreztem hogy bár igyekszem nyugodtnak lenni, de mégis úgy vert a szivem. Be is vettem gyorsan a valerianat, de szokás szerint nem sokat segített, de azért nem panaszkodom, mert egészen jól aludtam.
És már csak 2 nap....nagyon közel van már az a péntek!Azt hogy holnap tesztelek e még mindig nem tudom... - addig is igyekszem nyugiban pihizni még, és arról álmodozom, hogy terhes vagyok, és nemsokára ikrek anyukája lehetek!

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszti,
    gratulálok a blogodhoz, nagyon tetszik. A külső stílusa is, és amiket írtál, azok is. Sok a közös bennünk, én is Zeke dokihoz járok, nagyon bírom, sokat segített nekem eddig. Nekem sem tudja a környezetem, hogy lombikozunk, a család sem, csak a szüleim. Én is Mthfr mutáns :-) vagyok :-)
    Nagyon drukkolok, hogy sikerüljön a beültid, hát Ti sem bíztátok a véletlenre, a gyógyszer és vitaminmennyiséget tekintve, nálam ugyanez a helyzet. Az embryogent én is ki akarom próbálni a következő transzfernél, bízom benne, hogy az iviget megúszom, most jön meg majd az eredménye a máv kórházas immunológiai vizsgálatomnak.
    Szóval mennek a drukkok, pihenj sokat, és lassan a kezedben tarthatod a 2 csíkos tesztet!
    Üdv,
    Lovely79 a Babanetről

    VálaszTörlés