Keresés ebben a blogban

2011. november 6., vasárnap

A hétvége, kis séta, és további pihi

Nem sok izgi történik mostanság,azért nem is írtam. Vagyis remélem történik izgi, bent a pocakomba, ahol a bébik már szépen beágyazódtak:)
Itthon pihizek, illetve ma először kimentem egy picit sétálni,olyan nagyon szép idő van. Nagyon jól esett a friss levegő, de azért nem vittük túlzasba - nehogy rosszat tegyünk vele. Egyébként szuper dolgom van, a férjem időköszben szépen lassan megtanul főzni,tegnap is remek vacsit csinált nekem:)

A jövő hét eleje húzós lesz, elutazik a Dragám kedd hajnalban, és csak csüti éjjel jön majd meg. Ez most annyira nem jókor jön, de a tesóm átjön, ma kiképeztük reggel skypon keresztül,hogy hogyan kell beadni az Agolutin injekciót...vicces volt, de hát valakinek meg kell csinálnia, és ezt tényleg nem tudnám magamnak. Egyébként mindenki nagyon cuki a barártnők közül is, akik tudják mizu, mindenki mondta, hogy menjek át erre az időre hozzájuk, stb...de hát nekem most a legfontosabb a nyugi, az pedig itthon van leginkább biztosítva. Nem baj, gyorsan elmegy majd ez a pár nap, és már itt is lesz a péntek -huh nagyon izgulok, ha erre gondolok.
Az, hogy csináljak e előtte tesztet még mindig nem döntöttem el...de még van pár napom ezen gondolkozni. Igazából félek a tesztektől, nekem még sosem mutatott pozitívat, és szinte elképzelni sem tudom, hogy az is lehetséges...ugyanakkor pedig jó lenne, ha csinálnék és pozitív lenne, és akkor nem kéne végig aggódnom a pénteket...de mi van ha csinálok és negatív?!?! Nagy a dilemma:)
Ja és persze mondanom sem kell, de sokszor megfordult a fejemben a 7végén,hogy jövő héten ilyenkor már...jaj bárcsak biztosan tudnám hogy kismami vagyok!!!

1 megjegyzés: